remlof De exitpoll van de buren valt me nog alleszins mee bij n=172. https://forum.fok.nl/topic/2695586/de-officiele-fok-exit-poll-stem-hier.html
Friek In de circulerende berichten op WhatsApp, X en andere sociale media staat onder meer: "Wil je #GroenLinks-PvdA stemmen vandaag? Let dan goed op dat je twee bolletjes rood moet kleuren. Dit i.v.m. de gecombineerde lijst." https://nos.nl/collectie/13958/liveblog/2498760-opkomst-tot-15-45-uur-40-procent-lager-dan-2017-printfout-op-duizenden-biljetten-in-friesland De VVD gooit er een nieuwe campagnetactiek in.
mono Friek Het is ook altijd mooi dat URLs leestekens filteren waardoor de opkomst wel heel dramatisch lijkt.
Dwersdriever Het was druk in het stembureau. Toch wel een minuut of twintig in de rij gestaan. Wat een enorm stemformulier.
remlof mono Ik was om half een letterlijk de enige stemmer in het stemlokaal het dichtst bij mijn huis.
Linus mono 30 seconden misschien niet, maar we hadden hier drie studenten achter de tafels zitten en dat gaat toch wel een stuk sneller dan wanneer er drie grijze koppies met leesbril zitten.
janneke141 Op wat voor soort locatie hebben jullie gestemd? Ik ben in het wijkcentrum hier geweest, maar vroeger toen ik nog in de stad woonde was mijn stemlocatie Concertgebouw de Vereeniging. Dat had ook wel zijn charmes.
Duke janneke141 Ongeveer halverwege tussen werkplek en supermarkt. Moest wel eerst een brandje blussen 🤣
tsjok janneke141 Op wat voor soort locatie hebben jullie gestemd? Ik zoek altijd een mooie locatie uit. Nu in de oude Koepelgevangenis gestemd.
Friek janneke141 Hier een doodnormaal, sfeerloos gymzaaltje voor basisschoolleerlingen. Volgende keer ga ik naar de boksschool hier vlakbij, gok ik.
PolitiekGeaard Ik werkte thuis, ben rond 10 uur een lokale school hier in Enschede binnengelopen, ik was de enige.
remlof In de Lutherse kerk die nu een restaurant is geworden bij mij in de straat. Tussen het werk door op m’n thuiswerkdag.
Duke Overigens had ik daarna in 10 min lopen op weg naar huis nog drie opties, een school, een kerk en een wijkcentrum.
Drietebuul Duke Dichtstbijzijnde stemlokaal was voor mij op ruim een half uur lopen. Toch maar de auto gepakt.
Linus Ik ben ook heel saai naar een basisschool in de buurt gelopen. Eigenlijk heb ik nog nooit een speciaal stemlokaal uitgekozen. Het is of het stemlokaal in de buurt geweest of het station.
mono Ik heb wel eens in de Geertekerk gestemd, maar ook kies gewoon de dichtsbijzijnde locatie wat meestal iets van een school of kantoorpand is.