Val Rutte-IV en de komende verkiezingen
Zal wel. De eerste kerncentrale die economisch of maatschappelijk uit kan moet nog bedacht worden.
Ik snap wel dat het vanuit een ideologisch perspectief aantrekkelijk is voor een bepaalde groep maar erg rationeel is het niet. En stiekem gaat het ook nogal in tegen de voor die groep gebruikelijke ideologie omdat het zorgt voor een centralistisch georganiseerd energiesysteem wat draait op staatssteun. Maar als je wilt dat de energietransitie nog veel duurder uit gaat pakken, dan snap ik het zeker.
Hopelijk gaat Bontenbal voor een kerncentrale in Meppel, dan zou ik wel overwegen om CDA te stemmen.
Nou, het is officieel. Maar waarom die foto erbij moet is mij echt een raadsel.
Twitter of X is toch vooral om ego's te strelen? Dan past een foto er ook wel bij.
Los daarvan moet ze bij het grote publiek nog bekend worden, dus in beeld komen. Dan is haar gezicht verspreiden ook gewoon praktisch.
En Daniel Koerhuis natuurlijk.
Henri Bontenbal liet net bij Nieuwsuur blijken dat het CDA vanaf nu kiest voor een behoorlijk linksere koers. Dat is sowieso goed nieuws.
- Edited
Niet dat ik verder op het CDA ga stemmen, maar dit verhaal spreekt me al meer aan dan het eerdere geneuzel.