remlof Ingulund is wel op dreef nu, ze krijgen alleen de bal vooralsnog niet tussen de palen en over de lijn.
tsjok remlof Ja, iconic. Dit is een eerbetoon aan Riquelme die altijd zo juichte. Naar verluidt omdat Riquelme en Van Gaal elkaar haten. Dat is dan wel weer wat kinderachtig.
remlof tsjok Ja ik ken het verhaal. Het verbaast me vooral dat de FIFA dat gebaar als iconisch bestempeld. Nou ja verbaast, het is wel de FIFA natuurlijk.
mono Ik snap ook niet waarom Messi vaak wordt neergezet als zo'n sympathieke knul. Ik heb het eigenlijk altijd maar een achterbaks, misselijk ventje gevonden. In z'n Barca tijd liep ie ook constant met z'n gele kaart gebaartje naar de scheids.
Friek mono Ik moest anders wel huilen toen hij wegging daar, want ze konden zijn salaris niet meer betalen.
remlof Vanavond om 20:00 de tweede halve finale: Frankrijk - Marokko De winnaar speelt zondag de finale tegen Argentinië en de verliezer speelt zaterdag (puur voor het FIFA-klassement) de troostfinale tegen Kroatië.
Loveless Iets voor Vitesse als Cocu er binnenkort uitgegooid wordt? Lijkt prima aan te sluiten bij de kernwaarden van Vitesse... FC Utrecht ontslaat Henk Fraser na incident op trainingskamp in Spanje FC Utrecht heeft trainer per direct Henk Fraser weggestuurd. Aanleiding hiervoor vormt een incident op de training. De coach zou Amin Younes bij de keel hebben gepakt. Het incident explodeerde gisteren tijden het trainingskamp in Spanje. Een woordvoerder van FC Utrecht wil het nieuws nog niet bevestigen, de club komt later vandaag met een statement. Technisch directeur Jordy Zuidam van FC Utrecht was getuige van het incident, melden bronnen. Hij besloot vervolgens om Henk Fraser te ontslaan. Fraser is sinds dit seizoen werkzaam bij FC Utrecht. Zijn start verliep moeizaam in Galgenwaard. Het was maar de vraag of hij eind oktober het duel met Sparta zou hebben ‘overleefd’ zou hij toen verloren hebben. Kritiek uit spelersgroep Er was, ook vanuit de spelersgroep, veel kritiek op de behoudende speelstijl van de oefenmeester. De weken voorafgaand aan de winterstop had de club qua resultaten de stijgende lijn evenwel te pakken. Fraser was voor zijn komst naar FC Utrecht lang trainer bij Sparta. Bij die club stapte hij aan het einde van afgelopen seizoen op, nadat de Spangenaren zijn assistent Aleksandar Rankovic de wacht aan hadden gezegd. Fraser verklaarde zich toen solidair. Daarvoor was de geboren Surinamer hoofdtrainer bij ADO Den Haag en Vitesse. Jordy Zuidam, grootaandeelhouder Frans van Seumeren en Henk Fraser waren vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
remlof Loveless Ik zie niet in waarom Cocu er binnenkort uitgegooid zou worden, maar Fräser heeft natuurlijk wel sympathie in Arnhem nadat ie de enige prijs voor de club ooit binnenhaalde in 2017.