remlof Ingulund is wel op dreef nu, ze krijgen alleen de bal vooralsnog niet tussen de palen en over de lijn.
tsjok remlof Ja, iconic. Dit is een eerbetoon aan Riquelme die altijd zo juichte. Naar verluidt omdat Riquelme en Van Gaal elkaar haten. Dat is dan wel weer wat kinderachtig.
remlof tsjok Ja ik ken het verhaal. Het verbaast me vooral dat de FIFA dat gebaar als iconisch bestempeld. Nou ja verbaast, het is wel de FIFA natuurlijk.
mono Ik snap ook niet waarom Messi vaak wordt neergezet als zo'n sympathieke knul. Ik heb het eigenlijk altijd maar een achterbaks, misselijk ventje gevonden. In z'n Barca tijd liep ie ook constant met z'n gele kaart gebaartje naar de scheids.
Friek mono Ik moest anders wel huilen toen hij wegging daar, want ze konden zijn salaris niet meer betalen.
remlof Vanavond om 20:00 de tweede halve finale: Frankrijk - Marokko De winnaar speelt zondag de finale tegen Argentinië en de verliezer speelt zaterdag (puur voor het FIFA-klassement) de troostfinale tegen Kroatië.