remlof
Wel de meest memorabele voorbeelden, in ieder geval. Alvarez die de scheenbeschermer naar Luuk gooit, Bergwijn die "geblesseerd" weer even snel in het veld rolt, Brobbey die witheet van woede op de scheids afloopt.
Maar Luuk kon er ook wel wat van, met dat constante gezuig, bewust tegen Ajacieden opbotsen en zich laten vallen in de hoop hen een (tweede) kaart aan te naaien, En Van Nistelrooy zag je langs de lijn ook regelmatig geanimeerd in gesprek met de vierde official. En het aantal overtredingen was volgens mij redelijk gelijk verdeeld tussen de beide clubs.
Ook wel enigszins opmerkelijk dat er nu weer allerlei complimenten aan de supporters worden uitgedeeld. Alsof ze zich voorbeeldig hebben gedragen omdat de wedstrijd niet is gestaakt. Hier heeft men het dan weer niet over, evenals over de (weinig creatieve) spreekkoren. Ik vind "Xavi Simons is homo" natuurlijk gewoon onder de vrijheid van meningsuiting vallen, maar om daar nou complimenten aan te geven gaat mij wat ver. Probeer dan in ieder geval iets creatiefs op poten te stellen als supporters. Of is dat exclusief voorbehouden aan de Engelse voetbalfans?