Reya Ik vraag me ook wel af hoe lang er nog alcohol verkocht gaat worden in stadions. Beetje symptoombestrijding maar dat zal een keer wel onder druk komen te staan.
Friek Jammer dat een hele groep gestraft wordt voor het wangedrag van één persoon. Een pedagogische doodzonde.
Sloggi Friek Het is juist een uitstekende manier om het zelfcorrigerend vermogen van de groep te vergroten. Lees: z’n medesupporters timmeren ‘m mooi op z’n bek.
tsjok Hoe volstrekt achterlijk ben je om nu nog met alle ophef en de staking van gister je glas bier waar je net 7 euro voor hebt betaald of zo richting een speler te mikken in de wetenschap dat dan 35.000 man woedend op je zijn.
remlof Ben wel benieuwd wat de KNVB gaat doen met gestaakte wedstrijden in de laatste twee speelronden, die om een goede reden allemaal tegelijk gespeeld worden 🤔
tsjok remlof Die kutfans van Groningen verdienen momenteel ontzettend een uitwedstrijd naar MVV en Oss.
tsjok En NEC wint met 0-1 door een penalty na een domme overtreding van Duarte. Groningen staat nu 11 punten achter op de plek die recht geeft op de play-offs met nog 12 punten te verdienen. Als Groningen zondag niet wint van Go Ahead of als ze winnen maar Excelsior en Emmen ook is het afgelopen.
remlof tsjok Dat is mij bekend, ik hoopte dan ook alleen dat Groningen zou winnen. Nek degradeert vanzelf wel weer na 1 of 2 seizoenen, dat doen ze altijd 😂