Friek Sloggi Lekker Wob-verzoeken traineren en dan zeggen dat het toch jammer is dat er zo snel wordt getwijfeld aan iemands integriteit in Den Haag. Echt hoor, deze vent verdient gewoon een klap voor z’n harses.
Sloggi Kamer walgt van tegenaanval ‘Ego de Jonge’: ‘Kom op zeg!’ https://www.ad.nl/binnenland/kamer-walgt-van-tegenaanval-ego-de-jonge-kom-op-zeg~afcb96be/ Spoeddebatje?
Tem Sloggi Over wat? Zolang de coalitie de rijen sluit gaat er geen reet gebeuren en blijft die middelmatige ijdeltuit gewoon zitten waar hij zit. Desondanks blijft iedereen op partijen als VVD en D66 stemmen dus "het volk" zal het wel prima vinden.
Sloggi Tem Ik was een beetje sarcastisch 😉. Maar het is wel duidelijk hoeveel Hugo ervan meende gisteren.
Friek Justitie heeft de verdenking tegen Sywert van Lienden en zijn twee zakenpartners uitgebreid met witwassen. https://www.nrc.nl/nieuws/2022/06/14/van-lienden-en-partners-ook-verdacht-van-witwassen-a4133349
tsjok Vandaag dient in de rechtbank Amsterdam een civiele zaak van het Openbaar Ministerie tegen Sywert en co. om ze te laten ontslaan als bestuurder van de stichting. Bart Mos doet live verslag als je mee wil lezen.
tsjok Friek Met zo'n instelling gaan ze nooit het bestuur over die stichting houden, lijkt me. En dan moet de strafzaak nog beginnen hè, dan komt pas het belastende bewijs op tafel.
Friek Wat ik wel interessant vond: Volgens mij is daar onlangs al iets eerder over bericht. Dat het opleveren zo lang duurde vanwege het hoor- en wederhoorproces bij de conceptrapportage. Onze Sywert zit daar ook uiteraard nog even de boel te manipuleren.
remlof Ah, Sywert is per ongeluk miljonair geworden volgens z’n advocaat. Er is dus helemaal geen sprake van opzet en het is die arme Sywert gewoon overkomen 🥲
Linus Toch bijzonder hoe iemand die best veel weet van communicatie, geen enkel benul heeft wanneer hij even zijn grote waffel moet houden.
Dwersdriever Linus Zijn reputatie is toch compleet naar de kloten, al zullen er ook genoeg mensen zijn die hem handig vinden (greed is good en zo), dus dan kun je net zo goed assertief de vlucht naar voren kiezen.
Myst Linus Laten we niet vergeten dat dit iemand is die zijn positie heeft verkregen zonder eigenlijk ook ooit maar iets te presteren, behalve een vlotte babbel hebben als voorzitter van een scholierenclubje.
Tem Het is gewoon een enorme pisvlek die Sywert. Alles weer anders willen framen. Feit blijft dat hij dik zijn zakken heeft lopen vullen samen met zijn compagnons. Prima hoor als je dat voor elkaar krijgt (naja niet natuurlijk) maar ga dan niet doen alsof je er allemaal niets aan kan doen en je zo'n maatschappelijk betrokken figuur bent.