Sloggi Reya 0,3 zoden, bedoel je. 0,3% van het totale CO2-budget is toch niet niks voor een pijnvrije en kosteloze maatregel. Laat onverlet dat er effectievere maatregelen denkbaar zijn.
Sloggi remlof Die 2,5 uur is natuurlijk wel vrij minimaal. Daar kun je prima 4 uur van maken. Overal nieuw spoor neerleggen is ook niet heel realistisch kan ik me voorstellen. Minder vliegbewegingen zou ook prima mogelijk moeten zijn met de huidige technische mogelijkheden voor op afstand overleggen.
Duke remlof Het lijkt me eerlijk gezegd tijd voor serieuze stappen. We kunnen niet wachten tot alle boomers het hoekje om zijn.
Duke Myst Dat probleem looopt grofweg van geboortejaar 1945 tot 1975. Oplossen daarvan zou best gunstige gevolgen kunnen hebben.
Sloggi Duke Je kunt beter de rijken doodschieten, die stoten veel meer uit dan de gemiddelde boomer. Te beginnen bij de directie van Shell. @AIVD, dit is ironie gecombineerd met cynisme, voor de duidelijkheid.
remlof Sloggi Of iedereen buiten de Randstad, die wonen sowieso te dicht bij de Natura-2000 gebieden.
GSbrder Gisteren weer naar Londen gevlogen. Valt toch net buiten de 2,5 uur en het is een niet-EU vlucht, dus mijn geweten is schoon. Mijn dochter zal me dankbaar zijn over 30 jaar.
GSbrder Luda Bottom line is oude economie. Gewoon een spin off offshoren waar de echte profitability zit, anders moet je belasting betalen.
sigme De Cassandra in mij ziet dat er hier in de nabije omgeving iets vreselijk mis is met de bomen. Vooral de (oudere, grotere) eiken.
Duke sigme Die hebben vaak flink te lijden onder de afgelopen veel te droge jaren. Zeker in combinatie met bijvoorbeeld de stikstofdepositie vinden eiken dat niet zo leuk…
sigme Sloggi Nederland. Hier in mijn altijd relatief natgebleven beekdallandschap. Ze komen niet goed in blad.
Sloggi sigme Aflopende zaak dan lijkt me... zonde. Hier in de tuin is twee jaar geleden al een (/de) boom gesneuveld, waarschijnlijk door de droogte.
sigme Sloggi Het gaat niet om 1 boom ofzo. Tientallen. En als ik er hier tientallen zie, dan is er echt iets loos. Maar wie weet gaat alles zomaar vanzelf allemaal weer goed komen. Wist je dat bomen met hittestress CO2 uitstoten in plaats van omzetten in zuurstof?