Tem Kaas- is ook een actieve untappd gebruiker geloof ik. Zelf heb ik de app niet geïnstalleerd, misschien maar eens doen.
LuisInPels Had gisteren een banaan-pindakaas porter. Siege of Khartoum. Ik houd niet zo van porters, maar hij was niet heel slecht. De sour die ik daarna had, 'Goose Willis' was echt geweldig. ?
remlof LuisInPels Had gisteren een banaan-pindakaas porter. Gadverdamme, wat heeft dat nog met bier te maken?
Jan Porters, imperial stouts... Als het zwart is, bitter en minstens 10% alcohol bevat, dan ben ik blij.
remlof LuisInPels Ik hou van bier, als ik exotische smaakjes zou willen zou ik wel limonade drinken. Of radler ofzo.
Boze_Appel Volgend weekend naar een bierfestival in Bodegraven. Daar hebben ze altijd hele leuke internationele brouwers staan met persoonlijke standjes zodat je ook nog even een babbeltje kan maken of net even een glaasje krijgt van wat verstopt zit achter de bar.
LuisInPels Ieder zo z'n ding. Ik houd er wel van. Laatst nog een geweldige pumpkin ale op. Eens kijken vandeweek of ik daar een kloonrecept van kan vinden om zelf te brouwen.
remlof Vanaf heden is er ook bier te bestellen bij bol.com, bet een uitgebreid assortiment tegen over het algemeen redelijke prijzen: https://www.bol.com/nl/m/bier/
Tem Vorige week had ik een Jopen mooie Nel van de tap. Ik ben niet zo'n fan van IPA maar deze was verrassend goed eigenlijk Niet mijn foto trouwens.
Jan Tem Dat is in de Jopenkerk in Haarlem. Daar heb ik in het verleden (ik werk er niet meer) nog wel een paar keer geld heen gebracht. Jammer alleen dat Jopen altijd 'gewoon best goed' is, maar nooit fantastisch of zelfs maar écht goed.
Tem Jan Ik drink het eigenlijk nooit omdat het me altijd aan die malloot op FOK! doet denken. Maar deze vond ik gewoon helemaal prima. Zeker voor een IPA.
Eur @Tem Trouwens weleens iets van Kaapse Brouwers op? Die hebben een heel mooi tentje in Rotterdam, maar ik vind geen enkel bier van ze lekker om te drinken moet ik zeggen.
Tem Eur Ja, kaapse carrie, kaapse harrie en kaapse karel. Ben er ook niet kapot van al kan ik de karel nog wel waarderen.