Welke biertjes kan je aanraden of heb je laatst (her)ontdekt?
Bierrrrr
Ben op het moment de blond biertjes ff zat dus gisteren wat Guiness gedronken en bij de AH waren de Palmpjes in de bonus.
Cadix vind de laatste tijd ook wel een lekker fris biertje trouwens
- Edited
Maisel’s Weisse blijft voor mij het lekkerste Weissbier. Hier in het oosten des lands gewoon bij de Coop te koop en anders rij je even over de grens. Het is ook nog eens goedkoper dan Paulaner en Erdinger.
Nog Untappd mensen hier?
Zit na gisteren op 265 unieke biertjes gelogd, maar ga de laatste tijd wel harder.
Kopen steeds meer nieuwe dingen om uit te proberen dan de veilige lekkere keuzes.
Veel blikken ook tegenwoordig die goed zijn met mooie designs.?
En we brouwen zelf. Zit nu te wachten op de verhuizing zodat we weer een batch kunnen doen. ??
LuisInPels Ik heb de app wel, maar gebruik ‘m alleen om te ontdekken in welke kroeg ze wat op tap hebben, niet om bij te houden welke bieren ik zoal heb gedronken.
Kaas- is ook een actieve untappd gebruiker geloof ik. Zelf heb ik de app niet geïnstalleerd, misschien maar eens doen.
- Edited
Zojuist om de hoek gedronken.
Deze zomer in Tsjechië ook vrij veel verschillende biertjes gedronken. Lekker fris van smaak.
Deze is god.
Had gisteren een banaan-pindakaas porter.
Siege of Khartoum. Ik houd niet zo van porters, maar hij was niet heel slecht.
De sour die ik daarna had, 'Goose Willis' was echt geweldig. ?
Porters, imperial stouts... Als het zwart is, bitter en minstens 10% alcohol bevat, dan ben ik blij.
LuisInPels Had gisteren een banaan-pindakaas porter.
Gadverdamme, wat heeft dat nog met bier te maken?
Genoeg leuke experimenten met smaak, ik houd er wel van!
Volgend weekend naar een bierfestival in Bodegraven. Daar hebben ze altijd hele leuke internationele brouwers staan met persoonlijke standjes zodat je ook nog even een babbeltje kan maken of net even een glaasje krijgt van wat verstopt zit achter de bar.
- Edited
Ik hou van bier, als ik exotische smaakjes zou willen zou ik wel limonade drinken. Of radler ofzo.
Ieder zo z'n ding. Ik houd er wel van.
Laatst nog een geweldige pumpkin ale op. Eens kijken vandeweek of ik daar een kloonrecept van kan vinden om zelf te brouwen.
Vanaf heden is er ook bier te bestellen bij bol.com, bet een uitgebreid assortiment tegen over het algemeen redelijke prijzen: https://www.bol.com/nl/m/bier/