tsjok Trump zou nu bijvoorbeeld gewoon een pardon uit kunnen spreken voor 'alle strafbare feiten begaan in of rond het Capitool op 6 januari' of iets dergelijks.

Dat zou me een topshow zijn. Een grootse afsluiting.

Misschien kan hij nog net voor 20 januari zijn paard benoemen tot minister.

Friek Dat zou ook nog rechtsgeldig zijn ook, dan komen al deze mensen er mee weg.

Maar goed, na het telefoontje van afgelopen weekend en een mislukte poging om een stel halvegaren succesvol in opstand te laten komen komt de oranje mongool er weer mee weg. Een hoop verontwaardiging en boe-geroep, maar hij zit er nog steeds.

tsjok Nog een reden om dat 25e amandment te gebruiken.

Kon de verleiding niet weerstaan om toch op Twitter te kijken. Erg bijzonder om te zien hoe de MAGA-petjes zich een slag in de rondte werken. Die doodgeschoten vrouw had niet doodgeschoten moeten worden en is een volksheldin, maar alle mensen die zijn ingebroken zijn antifa-acteurs, maar de mensen die daar naar binnen gingen hadden het volste recht en ze streden voor de vrijheid van ons allemaal, maar het waren antifa-acteurs, maar verschillende mensen die daar zijn gefotografeerd blijken behoorlijk vocale neo-nazi's te zijn, maar het waren antifa-acteurs.

Werd ook mooi samengevat in deze tweet:

remlof Dat is toch te gretig, voor de bühne? Mij lijkt dat als je dit serieus wil bereiken, dat je dan een beetje in stilte de samenwerking met Pence, McConnell en aanverwanten bij de Republikeinen zoekt.

Ossu Het lijkt mij een vrij urgente kwestie nu.

Ossu Het is ook gewoon politiek bedrijven. Door het zo publiekelijk te zeggen dwing je Pence en co tot een reactie en moeten ze Trump steunen (of nog harder laten vallen).

Dat die antifa toch nog eens zo groot zou worden, dat dat ik begin jaren '90 toch niet gedacht toen ik nog wel eens leden trof.

sigme

Kansloze types inderdaad. Maar Trump heeft ze groot gemaakt 😂

Friek Zowaar een keer een Tweet van hem zónder rode tekst eronder dat er bullshit in staat.

• Ossu replied to this.

Loveless Dat had 'm toch gelijk alsnog een permban opgeleverd?

Toch weer die preferential treatment. Die tweets die niet meer weergegeven werden 'staan' er nog steeds. Dat was de voorwaarde om z'n account weer geopend te krijgen, dat is voor iedereen wier account geblokkeerd wordt om zo'n reden de manier om weer toegang te krijgen!