Friek Zowaar een keer een Tweet van hem zónder rode tekst eronder dat er bullshit in staat.

• Ossu replied to this.

Loveless Dat had 'm toch gelijk alsnog een permban opgeleverd?

Toch weer die preferential treatment. Die tweets die niet meer weergegeven werden 'staan' er nog steeds. Dat was de voorwaarde om z'n account weer geopend te krijgen, dat is voor iedereen wier account geblokkeerd wordt om zo'n reden de manier om weer toegang te krijgen!

remlof

Het is een knappe boodschap. Wie half luistert denk dat 'ie bij zinnen is gekomen.
    Maar hij zegt niet dat hij de verkiezingen heeft verloren. Hij zegt niet dat de resultaten eerlijk zijn. Hij zegt niet dat het zijn supporters waren die zich misdroegen.

Voor wie het wil horen zegt ie: wie zich misdroeg was er niet een van mij (en dus antifa/infiltrant). De verkiezingen zijn oneerlijk, er moeten betere wetten komen om herhaling te voorkomen. Op 20 januari is mijn eerste termijn ten einde.

sigme Inderdaad. En “Please don’t remove me from office in the next 12 days. I promise to be good.”

Ik vraag me af hoelang het duurde om dit goed op video te krijgen en hoeveel er toen nog uitgeknipt moest worden :')

Heel benieuwd hoe Trump-aanhangers op die boodschap reageren. Ik duik zo de sociale mediakanalen weer in. Eerst nog even een paar uurtjes van mijn dag genieten.

remlof

Nou, eerlijk gezegd hoor ik enkel de eerste zin. De tweede niet.

sigme Ja, zijn advocaten (de echte advocaten, niet Giuliani) hebben er flink hun best op gedaan. Trump moest ook wel, niet alleen zijn Twitter-account stond op het spel. De officier van justitie had gezegd dat iedereen die een rol had gespeeld bij de rellen onderzocht en eventueel vervolgd zou worden, en daarbij Trump niet bij voorbaat uitsloot. Ook niet toen daar expliciet naar gevraagd werd.

Ccredit where credit’s due, moet ik toch Donnie even bedanken
        De show van afgelopen week, van Trumps belletje naar Georgia tot aan zijn redelijk kansloze filmpje van vandaag, zijn toch een vermakelijke afleiding van de Corona-ellende geweest . 👏

Helsinki

Vijf dacht ik? Ik zag ergens dat er ook een agent was overleden dacht ik.
          Maar ik meen dat 3 van de doden medische noodgevallen waren, dat klinkt me alsof ze hoe dan ook wel dood waren neergevallen.

A Capitol police officer who confronted Wednesday’s mob died of his injuries, Capitol Polic have announced.US Capitol Police said late on Thursday that a police officer named Brian Sicknick died due to injuries sustained in response to the riot led by supporters of US President Donald Trump on Wednesday at the US Capitol.
            https://www.theguardian.com/us-news/live/2021/jan/07/joe-biden-donald-trump-mike-pence-capitol-congress-us-election-coronavirus-live-updates

sigme In elk geval ééntje kreeg in zijn bus een beroerte en werd pas ontdekt toen de rest van de bus weer terug kwam van de terroristische excursie. Beetje gek om dat als slachtoffer te rekenen wat ik hier en daar lees.

Maar goed. Er is genoeg leed aangericht los daarvan.

sigme Hij is met een brandblusser op z'n kop geslagen. Want blue lives matter.