tsjok Reya Ik weet dat het pure achterklap is, maar toch is het te grappig om niet te delen: Lawyers for the notorious American conspiracy theorist Alex Jones accidentally gave his legal adversaries a nude photo of his wife that he had texted to the conservative political operative Roger Stone, an attorney involved in the matter has acknowledged. (..) The lawyer, Mark Bankston, the recipient of the accidental leak, appeared on Monday on the Young Turks progressive news commentary show to confirm that one of the texts in question contained a naked photo of Jones’s wife sent to Stone, once an adviser to former president Donald Trump. (..) “I don’t know if that was consensual,” said Bankston (..) “And if it wasn’t consensual, Mrs Wulff Jones should know about that, and there might be something that needs to be done about that.” Alex Jones sent nude photo of wife to Roger Stone, Sandy Hook lawyer reveals
tsjok Tem Goed dat er Republikeinen opstaan tegen Trump, maar wel wat gek om hem de grootste bedreiging voor de Republiek te noemen terwijl er een gigantische burgeroorlog is geweest in die periode.
Sloggi tsjok En dat terwijl Dick Cheney er toch om bekend staat dat hij nooit een loopje neemt met de feiten.
remlof tsjok Republieken hebben de neiging om nogal eens te reïncarneren, zie Frankrijk en Italië. Wellicht wordt de huidige federale republiek der Verenigde Staten van Amerika beschouwd als een andere republiek dan die van voor de burgeroorlog?
Eur tsjok maar wel wat gek om hem de grootste bedreiging voor de Republiek te noemen Hoho, grootste individuele bedreiging. Dat kan nog wel.
tsjok Sloggi Dat, en die keer dat hij een collega neerschoot en dat die daarvoor vervolgens excuses ging maken.
tsjok Dwersdriever Het toont goed aan hoe vreselijk die partij geradicaliseerd is de afgelopen 20 jaar.
Dwersdriever tsjok Aan de andere kant, het is al jaren oorlog tussen de Bush-clan en Trump. Dus zo verrassend is het ook weer niet. Ben benieuwd of Liz haar zetel behoudt.
tsjok Dwersdriever Lijkt het niet op. Trumpfangirl Hageman leidt met 52 tegen 30% in de polls voor de Primary over twee weken. https://ballotpedia.org/United_States_House_election_in_Wyoming,_2022_(August_16_Republican_primary)#Polls
tsjok Dwersdriever Nou, Cheney is haar zetel kwijt. Ze kreeg in de primary 29% van de stemmen tegen 66% voor Hageman.
tsjok Reya Misschien is dat, net als de Olsen Twins, eigenlijk één persoon die heel snel heen en weer beweegt.
Eur tsjok Als de Dems haar steunen als kandidaat en er zelf geen benoemen maakt ze best kans denk ik. Zelfs in Wyoming.
tsjok Eur Ik vraag me af of dat überhaupt kan, want als Cheney de primary verliest op 16 augustus hebben de Dems al een kandidaat gekozen, want die primaries zijn tegelijk. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2022_United_States_House_of_Representatives_election_in_Wyoming
tsjok Dwersdriever Jones moet 4 miljoen aan schadevergoeding betalen. Dat was dus alleen de compensatoire schadevergoeding. Vandaag is er nog een punitieve schadevergoeding van 45 miljoen bijgekomen. 🤡 https://www.nytimes.com/live/2022/08/05/us/alex-jones-trial-sandy-hook