Pompom Reya Gaetz is gewoon zo'n lul voor wie democratie een middel is om zijn autocratische droom te kunnen verwezenlijken. Beetje zoals Erdolf.
Reya Toch jammer dat op zo'n moment een livestream uit het Witte Huis ontbreekt. Moet toch wel een beetje een sfeertje uit Der Untergang zijn, momenteel.
Reya “The chair declares the joint session resolved,” Pence says. He drops a gavel and mingling commences. We don’t know what Trump makes of this because he’s suspended on Twitter. Wheheh.
Helsinki 14 hele arrestaties. Poepoe. Het is maar goed dat ze de vredige demonstraties van de zomer hardhandig hebben neergeslagen.
Helsinki https://www.theguardian.com/us-news/2021/jan/06/capitol-mob-police-trump-george-floyd-protests-photos?CMP=twt_gu&utm_source=Twitter&utm_medium#Echobox=1610010531
Linus Veel van die figuren staan nog wel op beeld, dus best kans dat er nog een hele zooi later worden opgepakt.
Duke remlof Grote kans dat de meeste pas in een latere fase geïdentificeerd en aangeklaagd worden. Die laatste twee weken zijn wat dat betreft zo voorbij.
Helsinki Ondertussen is één van de republikeinen die aanwezig was in het congres positief getest. Hopen dat hij Mitch heeft geknuffeld.
LuisInPels Helsinki Ha, ik zag hem er een knuffelen na het einde van de zitting. Ik hoop dat hij het was.
Reya Ik wens Mitch liever geen covid toe, zeker omdat dat ook zou kunnen betekenen dat hij weer andere mensen besmet. Dan beter chronische aambeien.