remlof Chewie Netflix komt met een tweede seizoen van de serie over die geweldige strijdmacht. https://www.engadget.com/netflix-space-force-renewed-season-2-175005506.html
Chewie remlof Misschien moet ik het nog een keer kijken, was niet heel erg onder de indruk vond ik de HBO serie Avenue 5 beter.
Drietebuul Ik vind die identiteitsfeestjes toch wel bijzonder vervelend en irritant Amerikaans. Nu ook weer jubelende mensen vanwege "de eerste zwarte vrouwelijke vice-president". Laatst (gister?) al vanwege "eerste transgender met een kabinetspost". Ik snap dat dat bijzondere mijlpalen zijn wanneer je de jaren '60 bewust hebt meegemaakt, maar door dat soort te blijven benadrukken geef je dat ook niet de kans om gewoon "normaal" te worden.
remlof Zo, eindelijk weer een normale President van de VS. Nu kan ie de rotzooi van die mongool voor 'm gaan opruimen.
Drietebuul Benieuwd hoe lang het duurt voor Trump de vertrouwelijke kennis, althans: wat hij daarvan heeft weten te onthouden, verpatst aan een buitenlandse mogendheid.