Hier is een jaar of wat geleden het TV-abo via KPN de deur uitgegaan, momenteel de huidige setup
- NLZiet voor 'tv kijken' en terugkijken van programma's, keken sowieso praktisch al niks meer lineair toen we nog een TV-abo hadden
- HBO Max middels die introductie aanbiedingen. Deze twee items gecombineerd waren goedkoper dan het TV abo via KPN
Door middel van account sharing van het HBO Max abo de volgende diensten weer 'terug gekregen' via familie;
Videoland vind ik erg schamel / low quality qua aanbod, kijken daar zelden iets moet ik zeggen. Ook qua platform / usability is het vaak een drama.
Voor alles wat ik nog mis (Prime/Netflix/Apple TV) is er dan usenet en de gebruikelijke setup met Sonarr/Radarr en Plex, dat werkt al jaren vrij simpel en zie ik mezelf door de toenemende versplintering niet snel vanaf stappen.
Binnenkort komt hier glasvezel, dan wil ik helemaal overstappen op internet only qua abonnementsvorm en telefonie ook zelf regelen via een VOIP aanbieder. Wellicht dan nog een low-cost lijntje er naast als fallback, of 4G/5G.