Drietebuul Ieders favoriete rare synthesizer black metal-artiest heeft afgelopen zomer kennelijk een nieuw album uitgebracht. Was helemaal langs mij heen gegaan, en misschien dat @Myst hem ook had gemist.
Linus Naast dat het überhaupt opvallend was dat hij nog 81 is geworden, was hij ook nog de enige van CSNY die nog echt kon zingen op late leeftijd. Geen idee hoe, maar hij kon het nog.
Sloggi Linus Prachtig, mooie vondst. Mooiere uitvoering dan zijn albumversie wat mij betreft. (Die van The Byrds is ook mooi)
Sloggi Linus Wist ik ook niet 😛. Ik kende het origineel van Joni Mitchell wel, maar de versie van Crosby vind ik toch wel een stukje mooier.
Drietebuul Jaren '80 snor met jaren '80 deuntjes. Zo had Eriksd het ongetwijfeld graag gezien en gehoord.
Drietebuul Oh en een nieuwe stevige beuker van Cattle Decapitation: Met anti-natalistische teksten waar Dwersdriever nog een puntje aan kan zuigen: Homo sapiens have made it perfectly clear: We can’t control ourselves Living a life perfectly fine with blindly multiplying Conscious of ruination coursing through our own bloodlines en Brought up to be so inconsiderate Living in delight of belligerence Through example they’re taught indifference Pieces of shit, point blank - deliberate Full of contempt rife with disinterest Legitimately fucking ignorant Litter my seed? Never considered it Own world we obliterate
remlof Deze clip heeft dus ook een Edison gewonnen. Ik had ‘m nog niet gezien. En ik vind ‘m niet heel geweldig eerlijk gezegd.
Drietebuul remlof Misschien zegt dat meer over de algehele kwaliteit van videoclips uit Nederland in het afgelopen jaar, dan de kwaliteit van deze specifieke videoclip.
Drietebuul Vanwege mijn progressieve stem vandaag maar een potje progressieve metal aangezet. 24 maart het volledige album. En deze single vind ik wel veelbelovend klinken. Beetje jankerige zang af en toe, maar dat zien we maar door de vingers.