tsjok GSbrder Wat hij altijd heel sterk doet is die geveinsde onwetendheid. "Ja, als u een manier hebt om gratis geld te drukken hoor ik het graag hoor". Niks tegenin te brengen.
Reya GSbrder Dat is ook wel het voordeel van onbezorgd en moreel fexiblel politiek bedrijven; je blijft beter op de been dan als je er principieel in gaat staan.
GSbrder Vpb-hoog blijft op 25% en daarvoor komt 2 miljard BIK. Kun je ook gewoon de bonus van zorgmedewerkers afpakken en aan salarisverhoging besteden.
Reya GSbrder en daarvoor komt 2 miljard BIK. Ik ben slechts een onnozele, maar waar staat deze afkorting voor?
GSbrder Reya Baangerelateerde investeringskorting (BIK). Als bedrijven een investering doen, zoals de aankoop van een nieuwe machine, krijgen ze een korting die ze kunnen verrekenen via de loonheffing.
janneke141 Reya Volgens mij is de omtrek van de aarde ooit door Napoleon gedefinieerd als 40.000 km. Lijkt me aardig rationaal.
tsjok Ik vind Ouwehand ook altijd wel sterk. Ze heeft zo'n buitenpositie dat ze niet bezig is met die flauwe partijpolitiek en is altijd scherp en komisch. Of het heel veel oplevert betwijfel ik, maar vaak wel leuk om naar te luisteren.