tsjok Ook vermoeiend: constant vragen aan politici of ze partij X uitsluiten, terwijl je al weet dat ze daar toch geen antwoord op geven. Maar wel 1000 keer proberen.
janneke141 tsjok Dat hebben ze van Studio Sport geleerd denk ik. Klopt het dat je in gesprek bent met Manchester United?
GSbrder tsjok Is wel het meest efficient om te vragen aan een identitaire oppositiepartij. Gaat bij de SP ook gebeuren, omdat ze de vorige keer o.a. VVD hadden uitgesloten. Dan kan je daarna zeggen dat ze weglopen van verantwoordelijkheid.
Linus Die schoenen van Dijkhoff onder zijn driedelig pak. 😃 En dan zeuren mensen om de schoenkeuze van De Jonge.
Helsinki Dijkhoff die kinderen toespreekt. Ik weet niets van zijn persoonlijke leven, maar hij lijkt me iemand met een hekel aan alles wat onder de 25 is.
tsjok Helsinki In tegendeel. Hij vindt zijn eigen voortplanting het hoogtepunt van de gehele parlementaire geschiedenis van zijn partij. Kijktip:
Reya Dijkhoff is de Wilfred Genee van de politiek. Gladde opportunist die alles doet voor de kijkcijfers.
tsjok GSbrder Wat hij altijd heel sterk doet is die geveinsde onwetendheid. "Ja, als u een manier hebt om gratis geld te drukken hoor ik het graag hoor". Niks tegenin te brengen.
Reya GSbrder Dat is ook wel het voordeel van onbezorgd en moreel fexiblel politiek bedrijven; je blijft beter op de been dan als je er principieel in gaat staan.
GSbrder Vpb-hoog blijft op 25% en daarvoor komt 2 miljard BIK. Kun je ook gewoon de bonus van zorgmedewerkers afpakken en aan salarisverhoging besteden.
Reya GSbrder en daarvoor komt 2 miljard BIK. Ik ben slechts een onnozele, maar waar staat deze afkorting voor?
GSbrder Reya Baangerelateerde investeringskorting (BIK). Als bedrijven een investering doen, zoals de aankoop van een nieuwe machine, krijgen ze een korting die ze kunnen verrekenen via de loonheffing.