QAnon en modern complotdenken
- Edited
remlof I Ain't rocking for Coca-Cola, but I am for Amazon.
Natuurlijk een fijne Canadees, onze Neil.
Buiten dat: Big Tech moet kapot.
Sloggi Wellicht niet, al zal het wel een van de grootste verkopers van complotboeken ter wereld zijn. Vermoedelijk zelfs de grootste. Amazon houdt er verder ook buitengewoon dubieuze bedrijfsnormen op na, onder meer met de omgang met personeel en het betalen van belasting.
- Edited
Dwersdriever Neil Young z'n muziek is trouwens ook beschikbaar op zijn eigen website. Maar feit is dat je niet om de grote jongens heen kunt, zelfs Neil Young niet. Dan is Spotify de vinger geven al een stuk meer dan andere grote muzikanten doen. Al is elke stellingname wel in enig opzicht hypocriet te noemen als je begaan bent met de wereld. Je kunt het nooit goed doen.
Sloggi Dit is niet "reclame maken voor zijn muziek", dit is een gerichte campagne van Amazon waar Young voor betaald is. Als je denkt dat zijn management zo'n specifieke shout-out doet naar één streamingsdienst incusief link en actie van vier maanden gratis zónder daar door Amazon voor betaald te zijn snap je niet helemaal hoe marketing op social media werkt, geloof ik. Overigens noemt Young op zijn website en in een aparte tweet inderdaad ook Apple Music en Qobuz (wat dat dan ook mag zijn). Zelfde verhaal daarvoor. Alle andere streamingsdiensten (Google Music, YouTube Music, Deezer, etc) worden niet genoemd.
Daarbij sponsort Amazon niet alleen óók Joe Rogan (wiens shows te zien zijn via Amazon Prime), maar komt het bedrijf constant in opspraak vanwege de verkoop van COVID-misinformatie (voorbeeld1 voorbeeld2 voorbeeld3). En dan gaat het niet om wat laffe opmerkingen dat covid wel meevalt als je jong en gezond bent maar om de meest extreme vormen denkbaar.
- Edited
tsjok Dit is niet "reclame maken voor zijn muziek", dit is een gerichte campagne van Amazon waar Young voor betaald is.
Ja duh.
Verder zijn je punten terecht, maar het is wel een beetje van het niveau o je bent vegetarisch omdat je de aarde wil beschermen en tegen dierenleed bent? Waarom drink je dan nog melk, draag je leren schoenen etc. etc. etc. En voor die gore sojamelk van je wordt het halve regenwoud gekapt!11!!
Je kunt het nooit goed doen. Big Tech is het probleem, niet Neil Young of Joni Mitchell.
Sloggi Nee, dat ben ik niet met je eens en dat vind ik eerlijk gezegd ook wat flauw. Het is meer alsof je roept "Ik ga niet meer naar de AH want die verkopen vlees!" om vervolgens 1 dag later reclame te maken voor de Jumbo euroknaller kippenbouten. In alle valse hypocrisie bestaat er ook nog gewoon échte hypocrisie.
Het is vandaag geloof ik Nationale 'Wij zeiden het al vorig jaar, Ivermectine werkt tegen corona'-dag. Schijnbaar is er Japans onderzoek dat uitwijst dat het tegen omikron wel helpt.
TOKYO, Jan 31 (Reuters) - Japanese trading and pharmaceutical company Kowa Co Ltd (7807.T) said on Monday anti-parasite drug ivermectin showed an "antiviral effect" against Omicron and other variants of coronavirus in joint non-clinical research.
The company did not provide further details.
Ik wacht de peer review wel even af.