Dwersdriever Fijne ochtend op de beurs :-( Deze boodschap staat in mijn beleggersapp van ING. Vooral het woord 'paniek' gebruiken in je communicatie. Heel handig.
Drietebuul Paar procentjes van S&P500 ETF af. Verder valt het hier eigenlijk wel mee. Had vooralsnog meer last van de schuiver van ASML van een paar weken terug, en het Flow Traders "we gaan geen dividend meer betalen"-gebeuren, dan dat vandaag nu zo rampzalig verloopt.
Sloggi Drietebuul Stand vergelijkbaar met juli 2021... ik dacht dat het een groeiaandeel is of zou moeten zijn?
Drietebuul Sloggi Houdt verband met de Chinese AI-ontwikkeling: https://nos.nl/artikel/2553464-goedkope-chinese-chatbot-veroorzaakt-koersdaling-nederlandse-chipindustrie Begreep een tijdje terug dat ze stuurden op een koersdoel van 1100. Dan mogen ze nog wel een stukje.
Drietebuul GSbrder Werknemersbestand is daar net zo Brabants als dat van lokaal chin. ind. spec. rest.
GSbrder WOZ-waarde hier weer met 100k toegenomen in 12 maanden. Je zal maar minderjarig zijn en geen huis hebben kunnen kopen toen dat economisch verstandig was.
Reya GSbrder WOZ-waarde hier weer met 100k toegenomen in 12 maanden 2 procent van de aankoopwaarde, dat is ook weer niet zo substantieel.
GSbrder Reya Hoho, dat huis staat op naam van mijn dochter. Dan kon ze nog een keer profiteren van de 0% overdrachtsbelasting voor 35.
remlof Mijn aandelen Rheinmetall zijn met een derde in waarde gestegen sinds de inauguratie van Trimp. In 2023 gekocht voor minder dan €200 en ze staan nu op €933. Every cloud has a silver lining
tsjok Amerikaanse economie stort van een klif. Alle beurzen openen rood en de voorspellingen van de omvang van de economie in Q1 wijzen op forse krimp. Van +3% voorspelling naar -3% in een paar weken...
Drietebuul tsjok Mijn inmiddels zo goed als VS-loze portefeuille ziet er ook behoorlijk rood uit. -1,42% op de SP500 ziet er dan relatief mild uit als je kijk naar de AEX (-1,68%), CAC 40 (-2,21%), Spain 35 (-2,74%) Germany 40 (-3,30%) of Italy 40 (-3,70%).