Friek Oh ja, als gemeenteraadslid in Eindhoven (OuderenAppel) kwam hij nauwelijks opdagen bij raadsvergaderingen. Meneer was al te druk bezig in Den Haag om daar zijn nieuwe plekje veilig te stellen na even er tussenuit geweest te zijn.
Friek Friek Kom er trouwens net achter dat het OuderenAppel in Eindhoven Henk Krol geroyeerd heeft als lid, omdat hij zou hebben beloofd niet mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen (2018) in Eindhoven met 50Plus. Deed-ie toch. Wat een vent mensen. :’)
remlof Friek Het is fout, ik zou ook niet op hem stemmen. Maar toch vind ik dat er politici zijn die die klappen van jou harder verdienen,
Tem Henk is ook een one-trick pony. Alle oplossingen komen uit de buffers van de pensioenfondsen volgens Henk.
Jan Van Brenk had het zondag over „het besteden van de partijkas aan dure procedures”. Dales sloeg meteen terug: „Ik beschouw je opmerkingen als grievend, smadelijk en lasterlijk”, mailde hij. „Je maakt jezelf kwetsbaar voor royement. Kennelijk realiseer je je niet dat ik nog steeds partijvoorzitter ben.” Prachtig. Een basisschoolruzie, maar dan in grotemensenwoorden.
Friek Reya Die persconferentie van die overgebleven Kamerleden van 50Plus in de Statenpassage was ook al één grote treurnis. Sazias meende dat de media moesten ophouden ze te framen als 'ruziepartij'. Man man man.
Luda https://speld.nl/2020/05/04/krol-50plus-blijkt-een-partij-vol-andere-egos-dan-dat-van-mij Krol: ’50Plus blijkt een partij vol andere ego’s dan dat van mij’ Henk Krol is diep teleurgesteld in 50Plus. Volgens de voormalig fractievoorzitter zit de partij vol met andere ego’s dan dat van hem. “Op deze manier kon ik niet meer werken”, zegt Krol. “Er was een ordinaire machtsstrijd gaande, terwijl evident was dat de macht uitsluitend bij mij thuishoorde.” Krol begint nu de Partij voor de Toekomst, samen met ‘dat meisje dat uit de Partij voor de Dieren is gestapt’. Met haar verwacht hij geen problemen. “Zij kent haar plaats in mijn schaduw.”
remlof Ik luister net naar De Stemming, de podcast van Joost Vullings en Xander van der Wulp en die denken dat Sjuul Paradijs de nieuwe lijsttrekker van 50plus wordt. Hij heeft ook al meegeschreven aan het partijprogramma.
janneke141 remlof Ja ik ook. Maar ik bedoelde vanuit hun oogpunt 😛 Je hoort mij ook nooit klagen over de vijf partijen die elkaar op links vliegen af zitten te vangen toch?
remlof Dat is het hele punt, er is geen Grote Onvrede in Nederland, alleen maar kleine groepjes die allemaal over iets anders wat te zeiken hebben, net als die mislukte gele hesjes.
janneke141 Och, uiteindelijk komt het allemaal neer op 'Hun krijgen te veel, ik krijg te weinig en Rutte is kut'.
remlof janneke141 Ja, en dat ze minder krijgen ligt meestal gewoon aan henzelf en dat weten ze stiekem zelf ook wel.