Falco Sloggi nu.nl doet het ook verrassend goed. Heeft consistent toegankelijke en interessante artikelen.
Sloggi Falco Ook wel leuk (en niet per se onterecht) dat bij NU.nl klimaat onder het thema economie valt.
tsjok Het is te warm. Ik haat dit weer. Zou het plaatje posten van die zolderkamernerd die de gordijnen dicht trekt maar ik heb geen energie hem op te zoeken.
remlof tsjok Man man man hoor hem. Het is pas de eerste dag boven de dertig dit jaar en nu al klagen 😂😂
Drietebuul tsjok Het is te warm. Ik haat dit weer. Eens. Laat het nu maar zo'n druilerige piszomer worden. Ergens eind september, begin oktober nog een weekje mooi nazomeren, en dan lekker weer de gure herfstperiode en winter in.
tsjok remlof a) het was hier gister ook boven de 30 b) als het het hele jaar niet boven de 30 komt ben ik gelukkig
remlof tsjok Woon je ook onder een plat dak met matige isolatie zoals ik? Ik ga pas klagen als ik mijn binnentemeratuur ook ‘s nachts niet meer onder de 30 graden krijg. Dat is nog lang niet het geval.
Sloggi remlof Ik ga pas klagen als ik mijn binnentemeratuur ook ‘s nachts niet meer onder de 30 graden krijg. Dat is nog lang niet het geval.
Duke Ach, na dat prutsvoorjaar was ik wel toe aan lekker weer. Maar iets koeler mag ook wel. En een paar nachtjes regen tegen het stuiven (en stookverbod) kan wellicht geen kwaad.
Linus Moet wel zeggen dat het dankzij de flinke wind uit het noorden en oosten dragelijker is dan wat we normaal hebben wanneer we de 30 graden aantikken. Maar verder helemaal eens; heet weer is afschuwelijk. Je zit ook steeds in een donker huis in de hoop dat je het nog een beetje koel kan houden. 🙁
Ossu Zonet iemand onwel geworden in de trein hier, vanwege de hitte. Een vrouw van in de 20. En dan is het nog zowat het koudste, eh, minst warme tijdstip van de dag.
Ossu Was dat filmpje van de Royal Guard al gepost? https://m.economictimes.com/news/international/world-news/london-heat-british-royal-guard-faints-amid-parade-rehearsal-ahead-of-king-charles-birthday/amp_videoshow/100924615.cms