Pompom Ja lekker kut. Morgenavond en overmorgen hebben we hier inventarisatie. 'Gelukkig' hebben we ook 2 ha buitenterrein dat helemaal vol ligt. :')
LuisInPels Helemaal wit hier van de sneeuw ffs. Dit weekend nog twee dagen gewandeld in korte broek en t-shirt...
janneke141 remlof Hier nog niks. Ja, natte sneeuw maar er is niks wit. Zal nog wel komen. Weet iemand hoe het nu in Nordrhein-Westfalen is? Mijn ouders gaan vandaag op vakantie, en het is toch best een eindje rijden voor een man op leeftijd.
remlof janneke141 Ik denk dat je hier wel een aardig beeld kan krijgen van het weer in NRW: https://www.wetteronline.de/webcams/nordrhein-westfalen
sigme janneke141 Mijn lief is er vannacht doorheen gereden, staat nu net ten oosten ervan (bij Hannover), hij slaapt. Ik sprak hem om 7u en hij heeft vannacht geen sneeuw gezien en vanochtend daar ook niet.
Duke Dwersdriever Erg veel trek lijkt die bui niet te hebben. Maar nu iets meer wind, dat scheelt ook al
janneke141 remlof Ik zes. Drie vanmorgen om elf uur en nog drie in de middag. En het was vies plakkerig warm.
tsjok De hemel brak niet los of zo, maar het heeft hier aan de kust toch wel geregend vanochtend tussen 7 en 8.
Linus Ik heb wat gerommel gehoord. Maar dat kwam niet dichterbij. 🙁 Nu wel een klein beetje wind trouwens.
Dwersdriever Duke Hier vanmorgen zelfs echt regen. Na een dramatische, plakkerige nacht een heerlijke opluchting.