Drietebuul Luda Ze is vanmorgen wel door de hond overhoop gelopen op het bruggetje naar het bos. Vervolgens was de hond, al struikelend, van het bruggetje geflikkerd, zo in de bramenstruiken die in de droogstaande sloot waren gegroeid. Tot zover Avonturen uit de Achterhoek met Driet.
Luda Dwersdriever Geen idee of dat ook geldt als je een kat met 50 per uur tegen een motor gooit, eigenlijk.
Linus Het was inderdaad een mooie dag. Wel heel sneu voor Alaphilippe, die had de finale nog wel mooier kunnen maken.
Linus De geruchten gingen al een tijdje, maar Jumbo-Visma voegt een derde team toe. Ze beginnen met een vrouwenteam. Ze willen ook meteen een pro-tour team worden, maar het is afwachten of de UCI dat ook wil. De kopvrouw is Marianne Vos. edit: Blijkbaar heeft de UCI al hun njet kenbaar gemaakt, het vrouwenteam zal als continental team beginnen.
Dwersdriever Het is weer een drukke wielerdag. Wilco C. Kelderman zet zijn queeste voor winst in de Giro voort in een etappe met de nodige klimmetjes. Vandaag bekend, tegen mijn verwachting in, de Vuelta met een eerste etappe met klimmetjes in Baskenland en dan is er ook nog de Scheldeprijs. Kortom...ik moet proberen vanmorgen zo veel mogelijk werk af te krijgen :-)
Linus Dwersdriever Brugge de Panne, Scheldeprijs was vorige week. 😉 Maar een mooie middag inderdaad, zeker de twee GT etappes zijn mooi. Wel jammer dat Eurosport de rechten van allebei heeft, dan ben je afhankelijk van hun keuzes.
Myst Inmiddels ben ik er achter dat er zoiets als cyclingstream.com bestaat waar je zelf kunt kiezen wat je kijkt. Niet legaal, uiteraard.
Dwersdriever Myst Ik zit al een tijdje naar het, wel legale, GCN, te kijken. Maar over het algemeen kan ik met mijn kabelpakket en mijn zeker niet legale IPTV-abo eigenlijk alles wel kijken. Als GCN een Apple TV-app had, had ik het waarschijnlijk wel gedaan.