Duke Bolkesteijn Ach ja, ze zijn op dit terrein nu de twee beste renners ter wereld en al jaren elkaars belangrijkste rivalen. En met een nogal beperkt seizoen krijgt alles alle aandacht. Ik vind het eigenlijk wel mooi 😄
Duke Bolkesteijn met z’n tweeen heroïsch strijden om de winst in de Ronde zondag zou mooi zijn. En dat Alaphilipe er dan met de winst vandoor gaat 😂
Linus Sneu voor hem en ook wel een beetje beangstigend dat er nu al twee kopmannen corona hebben opgelopen tijdens de Giro.
Bolkesteijn Linus Ik denk dat er dan nog wel meer gaan volgen. Drie renners in drie verschillende ploegen, dat wijst toch op aanwezigheid van COVID-19 binnen de rennersbubbel.
tsjok Mitchelton-Scott en Jumbo-Visma trekken de hele ploeg terug. https://www.destentor.nl/giro/jumbo-visma-trekt-volledige-ploeg-terug-uit-de-giro~aff0075c/ Nu is de Giro wel ernstig onthoofd, zeg.
Myst Ja, een stuk minder leuk om te kijken als er ineens zoveel wegvallen. Maar goed, niks aan te doen. Goed dat teams principieel zijn.
Bolkesteijn Zonde. 🙁 Het lijkt er haast op dat het puur geluk geweest is dat in de Tour alles goed gegaan is.
Bolkesteijn Bolkesteijn Jos van Emden denkt dat de bubbel bij de Tour toch strikter was dan nu bij de Giro (zie ook het filmpje in de link): Tijdens de Tour waren er geen besmettingen, ondanks de ongeziene taferelen aan de kant van de weg. Is besmettingsgevaar in de Giro dan groter? "Ik was er niet bij in de Tour, maar als ik hoor hoe alles daar gescheiden was, lijkt me het besmettingsgevaar hier groter."
Linus Bolkesteijn Het zou inderdaad heel gelukkig zijn als het hierbij blijft. Maar ik vrees dat de Giro niet uitgereden gaat worden.
Dwersdriever Strengere maatregelen in Spanje ook. Kan me toch nauwelijks voorstellen dat de Vuelta gaat beginnen volgende week.
Dwersdriever Mooie wielerdag. Ronde van Vlaanderen begint zo en een bergrit in de Giro. Start Ronde nu op Eén.
Linus Zin in, ga er lekker voor zitten. Het kan trouwens ook zomaar het laatste beetje wielrennen zijn.
Dwersdriever Linus Mike Teunissen teruggetrokken vanwege een verkoudheid. Dat klinkt inderdaad alweer wat verdacht.
Dwersdriever Joris van de Berg weer bij de NOS. Zouden ze daar de reacties gewoon niet lezen? Nou ja...zap...terug naar Sporza/Eurosport.