Bolkesteijn Van Aert is ziek, en het is daardoor helaas onwaarschijnlijk dat hij zal starten in de Ronde van Vlaanderen. 😕
janneke141 Oh, ze hoeven nog maar 243 kilometer. Dat wordt toch nog even twee uurtjes Spotify met bewegend behang, ben ik bang.
Duke Nachtje kamp gehad, dus ik val straks op de bank in slaap en word na de finishlijn wakker gok ik 🤣
janneke141 Dwersdriever Pogacar is misschien nog wel meer fenomeen dan VDP. Een Touroverwinning combineren met dit werk is toch wel redelijk uniek.
Duke Dwersdriever De Vlamingen annexeren Van der Poel dan gewoon 🤣. Maar na het afhaken van Van Aert was het daar natuurlijk al afgelopen. De rest is niet bovenmatig in vorm.
Dwersdriever janneke141 Ja. Dit is Merckx. Kan alles. Maar dan in een sterk geglobaliseerde sport. Dus eigenlijk nog knapper. Met zijn babyface.
Bolkesteijn Vandaag Parijs-Roubaix voor de dames, en morgen voor de heren. 👍 Vos zal helaas niet meedoen want ze is positief getest op het coronavirus (Hoe lang moeten sporters nog dwars gezeten worden met die onzin?). 😕
Myst Bolkesteijn Hoe lang moeten sporters nog dwars gezeten worden met die onzin? Net zo lang als 'gewone' mensen. Want dat zijn sporters tenslotte. Gewone mensen. Die hoeven niet op een voetstuk gezet te worden zodat ze allerlei privileges krijgen.
Bolkesteijn Myst Vos heeft geen klachten, aldus Sporza, waarom zou je dan überhaupt testen? Verder vind ik de vergelijking met een concert niet terecht het gaat hier om topsport, werk dus, en niet om een vrijetijdsbesteding.