Dwersdriever janneke141 Zeker. Mooi koersverloop ook uiteindelijk. Op naar Dwars door en de Ronde van Vlaanderen.
Duke Was net te laat thuis vanmiddag. Maar zeker wel een renner die je een mooie doorbraak gunt. Ook wel fijn voor de internationalisering van de sport 👍
Dwersdriever Duke 'De Belg' zit tegenwoordig gelukkig ook in ZienNL. Ik heb rustig op een terrasje gedineerd en heb daarna pas de wedstrijd gekeken. Gelukkig weinig wielerfanaten in mijn omgeving verder.
Bolkesteijn Duke Ik kijk al uit naar het WK 2025 in Rwanda. Dit is hoe het er in de Ronde van Rwanda aan toe gaat, minstens zoveel wielerfans als in Vlaanderen:
Bolkesteijn Dwersdriever NLZIET volgens mij. 😉 Ideaal inderdaad, nu kan het televisie-abonnement echt de deur uit want dat had ik alleen nog voor Sporza. En een maand de Eurosport Player voor de Giro d’Italia.
Bolkesteijn Van Aert is ziek, en het is daardoor helaas onwaarschijnlijk dat hij zal starten in de Ronde van Vlaanderen. 😕
janneke141 Oh, ze hoeven nog maar 243 kilometer. Dat wordt toch nog even twee uurtjes Spotify met bewegend behang, ben ik bang.
Duke Nachtje kamp gehad, dus ik val straks op de bank in slaap en word na de finishlijn wakker gok ik 🤣
janneke141 Dwersdriever Pogacar is misschien nog wel meer fenomeen dan VDP. Een Touroverwinning combineren met dit werk is toch wel redelijk uniek.
Duke Dwersdriever De Vlamingen annexeren Van der Poel dan gewoon 🤣. Maar na het afhaken van Van Aert was het daar natuurlijk al afgelopen. De rest is niet bovenmatig in vorm.
Dwersdriever janneke141 Ja. Dit is Merckx. Kan alles. Maar dan in een sterk geglobaliseerde sport. Dus eigenlijk nog knapper. Met zijn babyface.