Duke Sloggi Het riekt er zeker wel naar. Al heb ik rond geen enkele topsporter illusies wat dat betreft. Die zoeken allemaal de grens op…
Sloggi Duke Pogacar met z’n extreem verdachte entourage deklasseert de rest al. En Vingegaard duikt nog eens flink onder de tijd van Pogacar… het zal allemaal wel.
Myst Doping komt altijd weer naar voren. Je kunt je ook afvragen wat het dan is waardoor van de top 10 de nummers 3 t/m 10 allemaal binnen heel kleine afstand van elkaar staan, en dat er dan twee supermensen zijn die de rest én elkaar overklassen met anderhalve minuut verschil. Dat het alleen maar aan trainingsarbeid en natuurlijk talent kan liggen om zulke verschillen te realiseren op 22 kilometer lijkt mij sterk. Of dat deze twee de formule van het wielrennen gekraakt hebben met hun team en de rest allemaal niet.
Duke Sloggi Oh zeker. Maar goed, dat geldt voor alle grootse sportprestaties. Het is entertainment dus zelden echt zuiver…
Sloggi Duke Klopt maar het leuke is dat het meestal nog binnen de grenzen van het 'gelofelijke' blijft...
Duke Wel leuk dat de, verwachte, sprintetappe vandaag toch net voor de vluchters was. Toch weer een spannende ontknoping terwijl het klassement wel klaar is.
Duke Dwersdriever Haha, ach dat was ook wel rustgevende TV. Moest wel lachen dat José de drilboor suggereerde als speciaal gereedschap om die demonstranten los te krijgen 🤣
janneke141 Dwersdriever Hier ook, dus ik ben maar even mijn hotelkamer ingedoken om het laatste uurtje koers t=e kijken 😆
janneke141 Ah, de ZDF vindt het twee rondjes voor het einde wel mooi geweest en beëindigt de uitzending.
Duke janneke141 Zonde, gebeurde nog genoeg afgelopen periode. Maar goed, dit lijkt heel mooi voor Van der Poel te worden.
Dwersdriever Waanzinnig. 38 jaar na Joop. Met val. Zelfde goud en zilver als bij het veldrijden. Echt een sportmoment voor de eeuwigheid.