Reya 'Mijn man heeft bijna alles gebroken' Toch vreemd, bij zo'n veilige activiteit als met een tractor de snelweg op gaan.
remlof https://www.nrc.nl/nieuws/2022/06/24/aangifte-door-minister-van-der-wal-wegens-doodsbedreiging-op-vrachtwagen-a4134619 Minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof, VVD) heeft vrijdagmiddag aangifte gedaan van „doodsbedreiging en opruiing” bij de politie van Den Haag. De aangifte bij het team Bedreigde Politici van de regionale recherche is gedaan tegen de eigenaar van een witte vrachtwagen, die op de achterklep van zijn voertuig een doodsbedreiging naar Van der Wal had staan.
janneke141 De politie laat weten dat als er inderdaad acties zijn en het verkeer daar last van heeft, "de lijn dezelfde is als woensdag", bij de protesten in Stroe. Dat u het vast weet.
Helsinki Toch moeilijk voor de stellen wat er zou gebeuren als de tpeslagenaffaire-ouders dit gedrag zouden vertonen. Of nja, eigenlijk helemaal niet zo moeilijk voor te stellen.
Sloggi Helsinki Het verbaast me nog altijd dat er nooit een toeslagenouder een kantoor van de Belastingdienst is binnengewandeld met een wapen... (en gelukkig maar dat het niet is gebeurd)
Eur Helsinki Toch moeilijk voor de stellen wat er zou gebeuren als de tpeslagenaffaire-ouders dit gedrag zouden vertonen. Nou, misschien dat die toeslagenaffaire-ouders met een paar tractoren over het Malieveld zouden moeten gaan. Lijkt me wel een mooie symbolische verzetsdaad.