remlof "Het verval van onze rechtsstaat". Die Wilders vast zo enorm zou koesteren als hij de macht had :')
remlof Linus Hij pakt Wilders wel op het juiste punt, dat die zichzelf altijd direct met de rechtspraak wil bemoeien.
GSbrder Ossu Misschien omdat sommige mensen de VVD te rechts vinden en GroenLinks te links, maar CDA te christelijk. Wat dat betreft is D66 een beetje de atheistische regenten-middenpartij
remlof Whaha, Klaver die zegt dat ie in z'n fractie "echt als een enorme loser wordt beschouwd" omdat ie geen enkele ervaring met drugs heeft 😂
Pompom remlof Ach ja, bij de VVD lachen ze ook om types die verschillende soorten wijn niet van elkaar kunnen onderscheiden 😉
Myst Pompom En om types die mensen kennen die dood zijn gegaan aan wiet. Dan begeef je je toch echt in het stakkermilieu.
Reya Pompom De gemiddelde VVD-er kan nog niet eens een Bourgogne van een Cahors onderscheiden; in dat wereldje geldt eerder kennis van coke als shibbolet.
Pompom Reya Laat het Ard maar niet horen: Samen met de overleden VVD’er Philippe Brood organiseerde Van der Steur discussieavondjes voor mensen met een liberale inslag en liefde voor een glas goede wijn.
janneke141 Kan ik eindelijk de stream aanzetten, krijg ik mevrouw tomaat in beeld. Heb ik nog een zinnige bijdrage gemist vandaag?
GSbrder Mevrouw tomaat wil bankenbelasting verhogen en vpb-hoog naar 30% brengen. Lekker hoor, werkt vast perfect.
janneke141 GSbrder En de lonen verhogen. Kan iemand haar misschien een keertje uitleggen dat het kabinet daar niet over gaat?
GSbrder janneke141 Lonen verhogen, dan kun je de belasting over hoge lonen tenminste verhogen. Ik snap het model van de SP wel. Als iedereen miljonair is, blijft er meer over voor de Staat.
Duke janneke141 als werkgever en met de sectoren die de overheid volgen heb je het wel over miljoenen mensen. Dat heeft best effect.