• Politiek
  • Forum voor Democratie: de grote verliezer van de verkiezingen

Jongens, niet vechten. En Molurus: je moet niet anderen aanspreken op taal als je net de zin "Dat het feit dat hij spreekrecht heeft in de tweede kamer is NIET reden genoeg is om het niet weg te lachen." uit je toetsenbord hebt gekregen, want die klopt niet.

tsjok

Wat is er mis met een dubbele "niet" in een zin?

Het is dat @Jan er helaas niet meer is.

Dwersdriever Dat moet je op de Whatsappgroepmanier oplossen. In de oude niets meer bespreken, en een nieuwe groep Extrastiekem aanmaken waar Thierry dan niet in zit, zonder dat ie dat in de gaten heeft.

😛

tsjok

Ah, 1 'is' teveel, ik zie het.

Wellicht kan dat ook opgemerkt worden zonder te roepen dat ik een TIA heb gehad?

Molurus Ja, dat was een beetje overdreven @Helsinki . En reageren dat Helsinki achterlijk zou zijn en dat taal moeilijk voor haar is was ook niet netjes van jou.

Nu weer zoet spelen.

Dwersdriever Om maar even op mezelf te reageren. De stortvloed aan social mediapostings en de vele reacties vanuit de bubbel winnen wel steeds meer aan invloed onder het motto 'waar rook is, is vuur'. Waar de oude Bilderberg-complotten beperkt bleven tot een piepkleine groep mensen, zijn de complotten rondom WEF als een soort halve wereldregering die regeringen maakt en breekt richting The Great Reset veel meer mainstream.

Dwersdriever Ja, dat herken ik ook. En bovendien is de WEF-conspiracy zó groot en algemeen dat je er ook overal bewijs voor kunt zien. Ik zie af en toe echt dingen langskomen op Twitter die zo ontzettend triviaal zijn dat je het niet voor mogelijk kunt houden, maar ja, als je op zoek bent naar puzzelstukjes vind je die overal.

tsjok Omdat in de Kamer is afgesproken om het te limiteren tot de grootste 5 partijen. Dan zitten in elk geval de grootste regeringspartijen en oppositiepartijen erin, zonder dat de halve Kamer lid is.

Ergens heb ik ondanks alles toch nog iets meer vertrouwen in Wilders dan in Baudet.

Dwersdriever Ik ook hoor. Er is niets wat Wilders doet, dat Baudet niet nóg erger doet. Die constatering is wel een beetje een vlag op een modderschuit.

Dwersdriever Wilders is ook veel meer opgegroeid in de parlementaire traditie, dat laat toch z'n sporen na. Hoe populistisch hij ook is. Baudet is direct vanuit zijn rol als kamergeleerde direct het politieke debat ingegaan. Dat verschil merk je.

6 days later