Forum voor Democratie: de grote verliezer van de verkiezingen
Jongens, niet vechten. En Molurus: je moet niet anderen aanspreken op taal als je net de zin "Dat het feit dat hij spreekrecht heeft in de tweede kamer is NIET reden genoeg is om het niet weg te lachen." uit je toetsenbord hebt gekregen, want die klopt niet.
Is inmiddels geregeld dat Forum uit de commissie Geheim wordt geknikkerd?
Dwersdriever Geheim
Je hebt 'Stiekem'verkeerd getyped.
Dwersdriever Dat moet je op de Whatsappgroepmanier oplossen. In de oude niets meer bespreken, en een nieuwe groep Extrastiekem aanmaken waar Thierry dan niet in zit, zonder dat ie dat in de gaten heeft.
Dwersdriever Om maar even op mezelf te reageren. De stortvloed aan social mediapostings en de vele reacties vanuit de bubbel winnen wel steeds meer aan invloed onder het motto 'waar rook is, is vuur'. Waar de oude Bilderberg-complotten beperkt bleven tot een piepkleine groep mensen, zijn de complotten rondom WEF als een soort halve wereldregering die regeringen maakt en breekt richting The Great Reset veel meer mainstream.
Dwersdriever Ja, dat herken ik ook. En bovendien is de WEF-conspiracy zó groot en algemeen dat je er ook overal bewijs voor kunt zien. Ik zie af en toe echt dingen langskomen op Twitter die zo ontzettend triviaal zijn dat je het niet voor mogelijk kunt houden, maar ja, als je op zoek bent naar puzzelstukjes vind je die overal.
Dwersdriever FvD/Baudet heeft nooit in die commissie gezeten. Wilders zit er wel in.
Ergens heb ik ondanks alles toch nog iets meer vertrouwen in Wilders dan in Baudet.
- Edited
Dwersdriever Ik ook hoor. Er is niets wat Wilders doet, dat Baudet niet nóg erger doet. Die constatering is wel een beetje een vlag op een modderschuit.
Dwersdriever Wilders is ook veel meer opgegroeid in de parlementaire traditie, dat laat toch z'n sporen na. Hoe populistisch hij ook is. Baudet is direct vanuit zijn rol als kamergeleerde direct het politieke debat ingegaan. Dat verschil merk je.
- Edited
Het zit de huisfilosoof van het Forum voor Fascisme ook niet mee...