mono https://speld.nl/2021/12/20/boete-wegens-fvd-kerstmarkt-in-wijster-kristallnacht-in-assen-op-losse-schroeven/
Drietebuul Naar aanleiding van een Geenstijl-post over de opvallende dolk op een vakantiekiekje van iemand van de FvD-jügend ben ik even vlot door dat jeugdblaadje gescrolld. Staan toch een aantal opmerkende zaken in. Ik had wat citaatjes verzameld, maar dat zou de ontdekkingsreis voor anderen verpesten. Met name de "test" om te zien of je bij de FvD-jügend past is eh, "ludiek".
Pompom Drietebuul de opvallende dolk op een vakantiekiekje van iemand van de FvD-jügen De locatie waar de foto gemaakt is, past wel goed bij die dolk, zo zullen we maar zeggen.
Duke Drietebuul Ze moeten genieten van een Oud-Hollands draaiorgel. Slechts medelijden is nog aan de orde.
Luda Drietebuul Leuk blaadje, meteen lid geworden om een paar van die hertjes te gaan jagen op het volgende kamp.
remlof Drietebuul Mij god, Volk En Vaderland is gereïncarneerd. Rost van Tonningen zou er trots op zijn. Hiddema krijgt er als advocaat van die familie vast nog een warm gevoel van in z'n prostaat :r
Drietebuul Pompom Lijkt een "Duits Mes Scouting dolk. Jaren 40 retro model", of "een moderne versie (zonder tekens) van het bekende wo2 Duitse Jugend mes.", wanneer ik snel een beetje Google. Kan natuurlijk een onbewuste aankoop zijn geweest, maar zou me ook weer niet heel ergw verbazen als het een bewussie blijkt te zijn geweest.
Pompom Drietebuul Kan natuurlijk een onbewuste aankoop zijn geweest Meh, je moet wel echt je best doen om dergelijk spul te vinden, terwijl redelijk tot goed bruikbaar spul juist wel makkelijk te vinden is. De smoes zal wel worden dat het om een erfstukje of iets gaat.
tsjok De hoeveelheid aandacht die FvD reeds nu al opeist lijkt me afdoende zonder details uit foto's van hun clubblad te gaan ontleden. We kennen inmiddels Thierry's standpunt; FvD leeft op ophef. Of de verkapte fascist een al dan niet verkapt fascistisch attribuut draagt vind ik dan ook niet zo boeiend.
Pompom tsjok zonder details uit foto's van hun clubblad te gaan ontleden Ik was al bezig om te kijken of ik, op zn bellingcats, de precieze locatie waar die foto gemaakt is kon achterhalen, maar ik zal er wel mee stoppen. 😉
Drietebuul tsjok Ben wel benieuwd waar die "steeds verder over de grenzen heen gaan"-tactiek ze op de langere termijn brengt.
remlof Drietebuul Ben wel benieuwd waar die "steeds verder over de grenzen heen gaan"-tactiek ze op de langere termijn brengt. Naar de eindoplossing.
Sloggi Wederom een lafhartige actie van Geenstijl. Toch een mes in de rug van FvD. Maar ook dit zal de Partij overwinnen, deze schijnstoot zal enkel bijdragen aan de legendevorming. In de volgende editie wordt Thierry op deze plek in het zonnetje gezet.
remlof https://www.ad.nl/politiek/minister-belde-alle-fractieleiders-over-aankoop-rembrandt-behalve-baudet-het-moest-echt-geheim-blijven~af851a36/ Baudet laat via zijn woordvoerder weten inderdaad niets van Van Engelshoven te hebben gehoord. ,,Blijkbaar kijkt en luistert de minister te veel naar de mainstream media, want ze heeft een totaal vertekend beeld van de heer Baudet”, laat zij weten. ,,De minister moest eens weten hoeveel geheimen hij bewaart.” En terecht dat ook de minister van OCW Baudet niet meer serieus neemt.
Eur remlof ,,Blijkbaar kijkt en luistert de minister te veel naar de mainstream media, want ze heeft een totaal vertekend beeld van de heer Baudet”, laat zij weten. ,,De minister moest eens weten hoeveel geheimen hij bewaart.” Dit is een grapje toch? Of ligt het aan mij, komt op mij over alsof de voorlichter hier impliceert dat Baudet nog wel veel meer op z’n kerfstok heeft dan ie nu laat blijken.
Eur Al kan een minister natuurlijk niet besluiten om één fractievoorzitter niet in te lichten. Lijkt me niet helemaal in orde.
remlof Eur Wilders werd ook niet door haar ingelicht, ze heeft het PVV-fractielid met kunst in de portefeuille op de hoogte gesteld. En ik denk dat je er best voor kan kiezen om een bepaalde fractie niet in te lichten als geheimhouding belangrijk is. Zo denk ik ook niet dat de CPN direct werd ingelicht bij geheime NAVO-besluiten.
janneke141 Eur Nee, het lijkt me ook niet kloppen, maar ik vind het in deze situatie wel begrijpelijk. Dit heeft Baudet toch wel over zichzelf afgeroepen. Verder hadden we sowieso niet aan dat schilderij moeten beginnen, maar dat terzijde.
tsjok Eur Maar is het niet in orde dat de partij niet wordt ingelicht, of dat er één partij in de Kamer niet vertrouwd kan worden met gevoelige informatie? Nu is dit stomme schilderij natuurlijk vrij triviaal, maar ben wel benieuwd hoe dit gaat met onderwerpen aangaande defensie of de staatsveiligheid.