Voor mij geen verassing. Deze conclusie had ik al heel lang getrokken over RTL en Bertelsmann.
Ook typisch zijn al die 'naoorlogs verzet' figuren die hun handen er vanaf trekken.
Het summum zijn de vele 'liberalen' zoals Aylin Bilic met het excuus dat we dit allemaal in 2018 nog niet wisten.
Er zijn hele smerige agenda's aan het werk. Als het even kan wordt er weer samengewerkt met de nieuwe populist.
Ondertussen vervalt Nederland steeds meer in een renteniers en bullshit economie, met ondermaatse R&D en onderwijsuitgaven, draaiend op bubbels.
Het is toch wel een dieptepunt dat in België PostNL wel wordt aangepakt, en hier dat allemaal gewoon kan.
Ik citeer:
"Ronduit schokkend scoort Nederland op het gebied van handhaving. In de laatste drie jaar is 15% van de Nederlandse bedrijven bezocht door de Inspectie SZW, dit is het laagste percentage in de hele EU. Dit percentage is liefst 26% lager dan het EU-gemiddelde en dit is zelfs nog 12% lager dan de score van het een na laatste land. Namelijk 27% inspectiebezoek in Luxemburg. Daar komt nog bij dat in de laatste vijf jaar het aantal bezoeken door de Inspectie SZW aan bedrijven bijna gehalveerd is."
https://www.riemaken.nl/artikel/risicoanalyse-nederland-versus-andere-eu-landen-0
En de populisten van de PVV? De vraag stellen is hem beantwoorden.