Luda Sloggi Ja, het is ook gewoon mijn eigen interpretatie van die termen verder. Dat gezegd hebbende weet ik nog niet waar Remlof zijn post dat het geen terrorist was vandaan had, want voor zover ik weet ligt die mogelijkheid nog wel open.
remlof Ossu NPO Radio 1. Tenminste die citeerden de organisatie die dat heeft gezegd. Of dat nou de politie was of de NCTV heb ik even gemist.
Dwersdriever Helsinki Ik ken de naam Tanis eigenlijk alleen als een hoofdkarakter in de Dragonlance-saga. Is het een soort De Bruin?
Helsinki Dwersdriever Geen de Bruin, maar zeker niet uniek. Ik ga er vooralsnog van uit dat hij z'n zin niet kreeg van een vrouw en dus maar is gaan schieten. Dat klinkt... Turks.
janneke141 Helsinki Volgens mij is het wel waar, maar staat het los van de gebeurtenissen in Utrecht.
Linus Poeh, ik hoopte eigenlijk dat het bij die ene dode zou blijven. Maar dit is toch wel een flink aantal slachtoffers. 🙁
Helsinki Oh, dat van Rotterdam schijnt een uit de hand gelopen demonstratie rondom het pensioen te zijn :').