Helsinki janneke141 Vroeger kon je op FOK fijn het nieuws volgen, werd eerder verzameld dan in de reguliere media maar was niet zo veel stront als op twitter. Ik denk dat ik vandaag FOK maar extra hard vermijd.
Helsinki Luda Nogal slordig van het Parool om dat er nu al in te zetten, want er zijn tegenstrijdige getuigenverklaringen op dit moment.
Dwersdriever UTRECHT (ANP) - Mensen moeten de snelwegen rond Utrecht zo veel mogelijk mijden, stelt Rijkswaterstaat. Sinds het middaguur is op de A2 tussen knooppunt Holendrecht en Nieuwegein in beide richtingen één rijstrook afgesloten. Ook is afrit 8 op de A2 richting Utrecht Centrum afgesloten en zijn diverse toegangswegen naar Utrecht Centrum dicht in verband met de schietpartij in die stad. Rijkswaterstaat verwacht door de maatregelen veel hinder voor de avondspits op de snelwegen rond Utrecht. UTRECHT (ANP) - Alle politiebureaus in Nederland zijn extra beveiligd naar aanleiding van de schietpartij in Utrecht. De politie meldt dat in de publieksruimten van de bureaus bewapende politieagenten aanwezig zijn. Alle politiemensen in de publieksruimten dragen zware vesten. Dat geldt ook voor de agenten die op strategische posities zijn ingezet. Na de aanslag in een tram op het 24 Oktoberplein in Utrecht werden de mensen in Utrecht via een NL-Alert opgeroepen zoveel mogelijk binnen te blijven. Ook werd geadviseerd niet naar het Kanaleneiland en omgeving te komen.
Helsinki De rode Renault Clio stond al uren met de motor aan op de Tichelaarslaan, meldt een verslaggever. Op de auto lag een briefje. Wat er op dat briefje stond, is onduidelijk. De politie is grootscheeps in actie gekomen, en ook een andere woning binnengegaan. Ze sluiten terrorisme niet uit en dit klinkt iig als voorbedachte rade.
Luda Helsinki Ja, ik vind dat briefje ook een vreemd detail voor iemand die zijn schoonzus wil neerschieten.
tsjok Helsinki Geen idee wat er waar van is, maar via via hoor ik dat er op het briefje zou hebben gestaan: "Groeten Allah, er zullen vele vallen". Ondertussen mag ik het kantoor weer uit. We zijn meteen maar aangespoord allemaal naar huis te gaan.
remlof Luda Volgens een Telegraafjournalist die de vrouw heeft gesproken die de politie heeft ingelicht over die Clio stond er “Allah” op dat briefje, hoorde ik op Radio 1. Vaag verhaal.
Helsinki remlof Volgens mij is dit Telegraaf gelul, want elders is te lezen dat de vrouw die gebeld heeft er niets over kon/mocht zeggen.
remlof Helsinki Ik neem het ook met een flinke korrel zout, het past helemaal niet in het afrekeningsverhaal. Of hij heeft het er neergelegd om verwarring te zaaien.
remlof Anyway, de verdachte heeft een flink strafblad met geweld tegen vrouwen, tot aan verkrachting toe.
Drietebuul Hah, was het nou echt die "Dit is echt een kankermongool dit"-Turk uit dat PowNed filmpje? Het internet lekt de realiteit op, beide kanten op. Eerst in Christchurch en nu in Utrecht.
Drietebuul remlof Mocht je je nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, het gerucht gaat dat het die zonder pet is.