Klopkoek Duke En bijvoorbeeld Japan Japan is dan wel een eiland maar heeft van nature veel internationaal verkeer, vergelijkbaar met het VK. Het is geen semi-autarkie.
Tem Friek Dit trekt Annemarie niet. Wat weet zo'n gladde jongen nou eigenlijk? De snotneus. Iedereen van de VVD weet precies wat hij of zij aan het doen is.
Eur Het interview met Joris Luyendijk is wel smullen hoor. Twan Huys krijgt er ook nog even van langs.
Chewie Eur De opmerking dat je geen goede interviewer kan zijn als je het zelf het onderwerp niet meegemaakt hebt vind ik wel erg zwak eigenlijk en dat werd ook wel prima gepareerd.
Eur Chewie Joris was volgens mij gewoon boos omdat ie door de redactie/Neelie Kroes overvallen werd door die vragen.
Eur Chewie Kent als internationaal toptalent de Nederlandse mores ook niet meer natuurlijk. Misschien kan hij daar nu een boek over gaan schrijven.
Eur Eur “Het leed dat ik deel met de Afghaanse vluchtelingen” Een verhaal van Joris Luyendijk over hoe Joris Luyendijk worstelt met je niet volledig Nederlander voelen.
Tem Eur Wat humble bragging ertussendoor. "Ga maar eens Arabisch leren op je twintigste, dat is fucking moeilijk!"
Eur Tem Ga maar eens zes jaar in het Midden-Oosten wonen, dat hou je niet vol als je racistisch bent.