Loveless mono Ja ik ben ook wel benieuwd, Verstappen was ook wel positief. Als hij een goede start heeft moet er wat mogelijk zijn. Achterblijvers zullen ook een rol spelen. @janneke141, valt mee; 87 laps morgen.
remlof Starten ze deze keer nu pas om 18:00u onze tijd? Zou toch zweren dat het vorige week vroeger was.
tsjok remlof De GP van Shakir is een echte nachtrace, ze starten om 20:10. Dat zowel de race als kwalificatie geheel 's nachts worden gereden is volgens mij voor het eerst in de F1. Die van Bahrain begon veel eerder, om 5 uur lokale tijd.
Loveless tsjok ze zijn waarschijnlijk gewoon ruim voor middernacht klaar in SaHkir, dus "echte nachtrace" zou ik het niet willen noemen
Loveless tsjok :* Uit dat artikel; Volgens afspraak valt een etmaal uiteen in vier dagdelen − nacht, ochtend, middag en avond −, waarbij de nacht duurt van middernacht tot zes uur 's morgens
tsjok janneke141 Leclerc rijdt hem er gewoon af. Wonder dat Perez door kon. Hoop dat Bottas nog crasht.
janneke141 Ja, hier kon Max geen bal aan doen. Maar zijn kansen om nog tweede te worden zijn er nu wel aan.
tsjok Mercedes geeft gewoon even plek 1 én 2 weg in een pitstop _O- Russel en Bottas rijden nu 5 en 4 respectievelijk.
Loveless Wat een comedy capers waren die pitstops zeg. Benieuwd of nu alles goed is of ze nog een straf krijgen
janneke141 janneke141 Russell rijdt er nu wel lekker doorheen hoor En weer terug op bekend terrein, P15 nu. Wat een pech.