remlof Max mist wel de calculatie en zelfbeheersing die de echt groten zoals Schumacher en Hamilton dat hebben. Maar hij is ook nog wel jong, misschien komt dat nog.
Falco remlof Dit horen we al vier jaar, dat ie nog jong is. Maar op je 23ste ben je gewoon volwassen hoor.
Loveless remlof Schumacher had echt minstens één enorme fout per seizoen, waar hij hem soms ook ineens in de muur of een ander parkeerde, maar dat zijn we allemaal inmiddels vergeten. Maar Max z'n dag was het zeker niet, had wel meer ingezeten.
remlof Falco 24 tegenwoordig, volgens bepaalde wetenschappers in The Lancet. https://www.thelancet.com/journals/lanchi/article/PIIS2352-4642(18)30022-1/ppt Dus laten we hem nog één seizoen geven.
tsjok Als die crash met Hill gewoon eerlijk beoordeeld was door de FIA had Hamilton vandaag al alleen het record voor meeste kampioenschappen gepakt.
Porta Falco Dan heb je blijkbaar dit jaar niet gekeken, hij rijdt fenomenaal met een rukauto, dit is de eerste keer dit seizoen dat hij niet op het podium staat als hij finisht. Rijdt zeer volwassen. En het schijnt dat z;n voorvleugel niet goed stond afgesteld, dat zou verklaren waarom hij niet kon inhalen.
mono Het is gewoon vooral te hopen dat Mercedes volgend seizoen niet weer zo dominant is. Verstappen was de enige die dit seizoen ook maar enigszins in de buurt kwam. Ferrari is dramatisch en de rest gewoon nog lang niet goed genoeg. Ik zie die andere teams ook niet de stap zetten om binnen de huidige regels echt de strijd met Verstappen aan te kunnen, laat staan met Mercedes.
Loveless mono Ach, ik denk echt dat we daar pas vanaf 2022 op mogen hopen, en dan is een grote factor natuurlijk nog hoe RBR hun motorprobleem op gaan lossen.
Loveless Sloggi eens met Janneke, ik zou niet weten waar hij dan heen moet, en Mercedes lijkt me geen optie zolang Hamilton daar blijft.