tsjok Reya Ongeveer de meest partijdige commentator op aarde moet nu nog een uur een kansloze race verslaan. Dat is wel echt humor.
mono tsjok Ik zet normaal gesproken gelijk na de race de tv uit, maar ik ben geneigd om even te blijven hangen voor de tranen in de studio. 😆
janneke141 Maar ja, ondanks al het gedoe is Hamilton op dit moment gewoon de snelste op de baan. Ik vrees dat hier niet veel meer gaat gebeuren.
tsjok janneke141 Nope. Ham en Ver zullen allebei nog wel een keer stoppen, maar ook dat lijkt me niet wereldschokkend. Hamilton is gewoon al weken zó veel sneller.
tsjok Ik denk niet dat het genoeg gaat zijn, maar wel een enorme flater van Mercedes om niet naar binnen te gaan tijdens de VSC net.
Molurus Beetje jammer hoe belangrijk dingen zoals safetycars en beslissingen van FIA zijn in deze sport. Het is nog net geen jury-sport. Wat dat betreft was het WK schaken boeiender. 😛
janneke141 Nou ja, door de beslissing om de gedubbelde auto's ertussen te houden is in elk geval wel duidelijk wie er vooraan over de streep komt. Of het nu achter de SC is of niet. -edit- Oh, ze gaan er nu toch tussenuit. 1 rondje. Gas.
janneke141 Jezus. Ik heb geen idee wat hier de goede beslissing is, maar bij Mercedes gaan ze laaiend zijn natuurlijk. Ultiem einde van een spannend seizoen, maar wel weer een (te) beslissende jurytafel.