Heeft iemand de nieuwe Factorio al gespeeld?

Ik ben recent weer begonnen met de "oude" Factorio, waarbij ik alle lessen uit het verleden natuurlijk laat liggen en gewoon weer een spaghettifabriek bouw. Maar inmiddels ken ik de volgorde van wanneer wat te bouwen wel, waardoor dat verrassingselement van nieuwe gebouwen/onderdelen een beetje weg is. Mogelijk is de nieuwe Factorio dan dus wel een leuke toevoeging.

• mono replied to this.

Drietebuul Ja ik ben inmiddels een eindje op weg.
    Bevalt erg goed, want zoals je zegt is de variatie in de basisgame er wel een beetje uit na weet ik hoeveel uur gameplay. In Space Age heb je weer veel nieuwe mechanismen. Elk van de andere planeten heeft een totaal andere manier van de boel opzetten met andere manieren om resources te vergaren, nieuwe gebouwen en andere vijanden / uitdagingen.

a month later

Ik ben ziek, heb vakantie en het is kutweer, dus ik heb een Switch aangeschaft. Iemand speltips? Liefst local multiplayer maar goede sologames ook welkom. 👍

tsjok

Ik ben begonnen met Breath of the Wild terwijl ik nog nooit een Zelda-spel had gespeeld en dat ging prima. Prachtig spel ook. Moest wel wennen aan het feit dat Link mogelijk het saaiste personage ooit is.

De Metroid games! Mocht je iets uitdagends willen, pak Dread. Heb je Prime nog niet gespeeld dan vind ik Metroid Prime: Remastered een aanrader. Een stuk rustiger dan Dread, maar erg leuke 3D levels waar je je weg door moet vinden.

7 days later

Zelf inmiddels begonnen aan Zelda: Ocarina of Time, Master Quest. Heb het origineel echt 100% uitgespeeld, maar deze versie nog niet aangeraakt. Nostalgie in een nieuw jasje deze kerstvakantie.

9 days later

Ik wacht nog een beetje op Civ VII. Ondertussen deze game van m'n wishlist maar gekocht in de winter sale:

Drietebuul Mario Kart en Party (de nieuwste), Mario 64 (de oude), Portal 2. Breath of the Wkld al aangeschaft maar nog geen tijd voor gehad.

• Edited

God of War Ragnarok uitgespeeld, nu aan Astro Bot begonnen. Beide bevallen goed.

Verder uiteraard Balatro kapotgespeeld, zoals iedereen zou moeten doen.

remlof
        Heb hier toch echt een mooi Golfje staan voor het rondscheuren met een hand op de pook en een handje losjes op het stuur. Sigaretje op, gekopieerde cd’s van Queens of the Stone Age in dat dashboardkastje geflikkerd en karren met die handel.

Friek En een baseball petje op, niet te vergeten.

21 days later