Doedezemaar Delen van dit seizoen gezien, best veel leuke verrassende kandidaten gezien en de finale was briljant
Tem Wel sneu voor Emma inderdaad (ze wist echt bizar veel) maar Snollebolleke is wel de terechte winnaar.
janneke141 Heb ik erg onder een steen gelegen als ik voor De Slimste Mens nog nooit van Emma Wortelboer gehoord had?
Duke janneke141 Wat is erg? Had haar wel eens voorbij zien komen bij DWDD. Kende haar daarmee beter dan de andere twee finalisten 😂
tsjok janneke141 Dat had je wel, alleen ben je haar denk ik vergeten. Althans het lijkt me niet dat je dit gemist hebt en volgens mij volg je het Songfestival ook een stuk meer dan ik.
Tem Ik haal haar altijd door de war met Maartje Wortel (wie?, schrijfster die nu ligt te rollenbollen met Georgina Verbaan @Pompom ) . Maar kon ze eigenlijk alleen maar van naam. Ik heb ook geen idee wat Emma Wortelboer voor de rest doet.. Sowieso wist ik vaak niet wie de gasten waren dit jaar.
tsjok Tem Sowieso wist ik vaak niet wie de gasten waren dit jaar. De conclusie lijkt me dat na 17 seizoenen de aansprekende BN'ers op zijn.
janneke141 tsjok en volgens mij volg je het Songfestival ook een stuk meer dan ik. Nee, absoluut niet. Dus ik heb dit inderdaad gemist 🤣
Chewie tsjok Ja daar kende ik haar van en was ook de reden dat ik niet zo'n hoge pet van haar op had maar dat veranderde snel na haar opmerking dat ze oudere mannen wel interessant vind.
tsjok janneke141 Nou ja, ik mijd het als de pest maar heb dit fragment wel 5 keer gezien denk ik. Was nogal gedoe over. Afijn, dat is dus Emma Wortelboer.
Reya Wortelboer groeide op in Manderveen en ging naar de Openbare Scholengemeenschap Het Erasmus in Almelo,[1] waar ze haar havo-diploma behaalde. Ze speelde voetbal in het Dames 1 elftal van VV Manderveen en werd jeugdkampioen klootschieten van Twente. Indrukwekkend repertoire.
Chewie tsjok Het kan nog erger zoals bijvoorbeeld first dates met BN'ers, zij vlogt en haar date bakt taart tja wie is dan de BN'er?
remlof Vanaf vandaag een nieuw seizoen van De Slimste Mens. Onder de deelnemers: Bert Visscher, Marc-Marie Huijbregts en kamerlid Caroline van der Plas (TripleB). Dagelijks, NPO2, 20.40 uur.