Reya Wortelboer groeide op in Manderveen en ging naar de Openbare Scholengemeenschap Het Erasmus in Almelo,[1] waar ze haar havo-diploma behaalde. Ze speelde voetbal in het Dames 1 elftal van VV Manderveen en werd jeugdkampioen klootschieten van Twente. Indrukwekkend repertoire.
tsjok Tem Sowieso wist ik vaak niet wie de gasten waren dit jaar. De conclusie lijkt me dat na 17 seizoenen de aansprekende BN'ers op zijn.
Chewie tsjok Het kan nog erger zoals bijvoorbeeld first dates met BN'ers, zij vlogt en haar date bakt taart tja wie is dan de BN'er?
Chewie tsjok Ja daar kende ik haar van en was ook de reden dat ik niet zo'n hoge pet van haar op had maar dat veranderde snel na haar opmerking dat ze oudere mannen wel interessant vind.
remlof Vanaf vandaag een nieuw seizoen van De Slimste Mens. Onder de deelnemers: Bert Visscher, Marc-Marie Huijbregts en kamerlid Caroline van der Plas (TripleB). Dagelijks, NPO2, 20.40 uur.
remlof janneke141 en de ober van First Dates Die ken ik niet, maar wellicht is het een soort snollebolleke.
mono Best een redelijk niveau qua kandidaten tot dusver, al ligt de lat bij de Nederlandse versie ook nooit zo hoog. 😛
remlof Chewie Haha ja en hoe verbaasd dat ze won van Bert Visscher. De Das gaat lekker ondertussen, al viel het me wel tegen van die mede-eurofiel dat ie Andorra niet herkende.