remlof Het nieuwe seizoen is begonnen en de eerste aflevering is gewonnen door een voetballer: Bart Vriends
Linus Sowieso een lekker begin met twee goede spelers. Dat half dooie publiek achter Maarten mis ik trouwens ook niet.
janneke141 Linus Haha, fantastisch. Heb weinig van het seizoen gezien eigenlijk, maar ik vond de finaleweek best prima. Leuke finale.
Doedezemaar Delen van dit seizoen gezien, best veel leuke verrassende kandidaten gezien en de finale was briljant
Tem Wel sneu voor Emma inderdaad (ze wist echt bizar veel) maar Snollebolleke is wel de terechte winnaar.
janneke141 Heb ik erg onder een steen gelegen als ik voor De Slimste Mens nog nooit van Emma Wortelboer gehoord had?
Duke janneke141 Wat is erg? Had haar wel eens voorbij zien komen bij DWDD. Kende haar daarmee beter dan de andere twee finalisten 😂
tsjok janneke141 Dat had je wel, alleen ben je haar denk ik vergeten. Althans het lijkt me niet dat je dit gemist hebt en volgens mij volg je het Songfestival ook een stuk meer dan ik.