janneke141 ExtraWaskracht Die staat er al een paar jaar in. De eerste keer was dat wel een georganiseerde actie, maar sindsdien wordt er volgens mij serieus op gestemd.
Dwersdriever Boze_Appel Keek recent The Winds of War terug. Daar zit Jan-Michael Vincent ook in. Is volgens mij uiteindelijk ook ten onder gegaan aan drank. Vrouwenmepper ook geloof ik.
janneke141 Boze_Appel Toen ik hem vanmorgen aanzette kreeg ik vier keer Coldplay binnen een uur. Ruilen?
Boze_Appel janneke141 Toen ik hem vanmorgen aanzette kreeg ik vier keer Coldplay binnen een uur. Ruilen? Dat is eigenlijk nog best een lastige keuze ?
Hamlapjes janneke141 Zaten wel wat van de oudere en dus betere nummers bij. Ik kon vier ergere platen van Coldplay bedenken.
Jan Duke Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik ga nu de uitdaging aan: uit de top 25 vijf nummers zoeken die niet zo te noemen zijn.
Jan O, maar dat gaat best makkelijk. Hurt - Cash (hoewel ik de NIN-versie veel beter vind), Thunderstruck - AC/DC, Heroes - Bowie, Black - Pearl Jam enneh... ah, vooruit: Piano Man - Joel.
Boze_Appel Jan Hurt - Cash (hoewel ik de NIN-versie veel beter vind), Thunderstruck - AC/DC, Heroes - Bowie, Black - Pearl Jam enneh... ah, vooruit: Piano Man - Joel. Ik hou wel van wat Johnny cash, maar hurt is dan weer een zaadnummer. Er staan in de hele lijst wel betere nummers van hem.
janneke141 Boze_Appel Folsom Prison Blues, om er eens een te noemen. Of het onvermijdelijke Ring of fire. En ik moet toch ook altijd wel lachen om A boy named Sue.