Hamlapjes En we zijn los! Een week lang meeschreeuwen met klassiekers en klagen over de slechte muzieksmaak van Nederland. Ik hou ervan!
remlof Hier staat de pdf van de hele lijst, voor op je e-reader: https://www.nporadio2.nl/images/2018/top20002018.pdf
Linus Vroeger begon het op 2de kerstdag, dat vond ik wel fijner. Vandaag is toch nog meer een dag voor carols. Maar goed, ik kan de eerste dag van de lijst wel missen.
Dwersdriever Linus Ik was het vergeten. Zat vanmorgen onderweg van Rotterdam naar huis gewoon Spotify te luisteren, pas rond Tiel bedacht ik me....oh ja. Het is al begonnen.
remlof Intergalactic van The Beastie Boys is nou typisch zo’n nummer dat ik nog maar 1x per jaar hoor. Vaak in de top-2000 waarschijnlijk. #1943 dit jaar.
Dwersdriever Maar zeven van mijn 33 keuzes van dit jaar hebben de lijst gehaald helaas. Geen boost voor instrumentale nummers.
janneke141 ExtraWaskracht Die staat er al een paar jaar in. De eerste keer was dat wel een georganiseerde actie, maar sindsdien wordt er volgens mij serieus op gestemd.
Dwersdriever Boze_Appel Keek recent The Winds of War terug. Daar zit Jan-Michael Vincent ook in. Is volgens mij uiteindelijk ook ten onder gegaan aan drank. Vrouwenmepper ook geloof ik.