PolitiekGeaard Dat ga je zoals je hier al eerder oppert met meer brutale linkse content ook niet redden hoor.
Ik zeg ook niet dat dit alleen moet staan. Ik zeg ook nadrukkelijk (al langer) dat er eens ingegrepen moet worden en trouwens de reguliere media is ook veel te geconcentreerd geraakt met verzwakte posities voor de redacties.
Het is evenwel zo dat in Nederland de eenzijdigheid wel heel extreem is. In het VK helde twitter altijd al naar links. Zelfs de VS is minder eenzijdig. Dito voor de alternatieve websites.
Waar ik alleen bang voor ben is dat de VVD meer en meer naar rechts zal gaan. Het kader wordt rechtser en rechtser. Het ledenbestand is niet statisch. Het laatste congres nam een aantal ronduit abjecte moties aan. Dat zo gehate Greenpeace heeft 20 keer meer leden, de Nederlandse afdeling, dan dat hele kutpartijtje van hen. Ze zijn dubbelspel aan het spelen. Ulysse Ellian staat bekend als rechtser dan zijn (slimmere) vader, nou dan weet je het wel. Hoe die man uit zijn ogen kijkt... dat alleen al...