Linus Ik was enorm onder de indruk van The Lobster, dus ik ging met hoge verwachtingen naar de film. Dat niveau haalt deze film in mijn ogen niet, maar het verhaal over lesbische machtsspelletjes aan het hof is wel mooi uitgevoerd. De vrouwelijke hoofdrolspelers, vooral Sarah en Abigail, acteren inderdaad erg prachtig. Hun onderlinge scenes, vooral die bij het duiven schieten, zijn echt subliem. Anne schmiert wat mij betreft een beetje te veel, iets waar ik niet zo goed tegen kan.
Nickolas Hoult heeft wel een mooie loopbaan. Van het jongetje aan de hand van Hugh Grant in About a Boy via de heartthrob in de geweldige puberserie in Skins tot een volwassen filmacteur van formaat. Ik blijf in hem helaas wel altijd een beetje de arrogante etter uit Skins zien, zelfs met een grote pruik op.
Ik vond Joe Alwyn, waar ik nog nooit van gehoord had, als Masham heel interessant. De verleidingsscene in het bos waarbij hij Abigail achterna zit en feitelijk mishandeld wordt alsmede de meest trieste huwelijksnachtscene in lange tijd vond ik echt hoogtepunten in de film.