Als ik het goed begrijp begint vanavond het nieuwe seizoen van South Park, de tofste tekenfilmserie ooit. Dus stel dat je je toch verveelt of er zelfs tijd voor wil vrijmaken: 20:12, Comedy Central.
Mocht ik me vergissen: morgen online.
Als ik het goed begrijp begint vanavond het nieuwe seizoen van South Park, de tofste tekenfilmserie ooit. Dus stel dat je je toch verveelt of er zelfs tijd voor wil vrijmaken: 20:12, Comedy Central.
Mocht ik me vergissen: morgen online.
Thanks voor de tip, staat op de planning.
Thanks, ik neem ‘m even op.
Goeie aflevering.
Oe. Keihard en behoorlijk sterk.
Jammer dat het Trumpkamp er geen hol van zal snappen.
En het is weer donderdag en dat betekent dat er vanavond weer een nieuwe aflevering is. Specialiteitje van de makers vanavond: de katholieke kerk.
Ik heb er eigenlijk nooit zo superveel mee gehad, maar moet dan ook toegeven dat ik maar heel af en toe een aflevering heb gezien.
Misschien moet ik gewoon eens helemaal van het begin beginnen en af en toe een aflevering aanzetten.
Boze_Appel Het begin is wel heel anders dan latere seizoenen. Toen waren het gewoon losse verhaaltjes en na een paar seizoenen zijn ze veel meer de actualiteit en politiek gaan volgen.
Trouwens, is het tegenwoordig nog wat? Ik ben een paar seizoenen terug afgehaakt...
Ik heb alles hier op de NAS, en speel zo af en toe de hele collectie af op shuffle. (Tesamen met alle seizoenen Family Guy.)
Zeer vermakelijk.
Oh damn, ik laat m'n settopbox het hele nieuwe SP-seizoen opnemen maar ik heb nog niets teruggekeken ?
Dat gaan we dit weekend dus even doen.
Er was op gegeven moment een echt briljant seizoen waarbij ik zelfs een keer geroepen heb dat wanneer Bob Dylan de Nobelprijs voor de literatuur kan winnen, South Park ook echt in aanmerking zou moeten komen. Toen weer wat mindere voorbij zien komen, maar het huidige seizoen vond ik weer behoorlijk sterk beginnen.
Ik ben jaloers. Ik zou heel graag nog honderden ongeziene afleveringen te gaan hebben.
ExtraWaskracht Sowieso zijn de producers zelf ook ouder geworden, de focus op poep/pieshumor en slapstick van het begin is nu wel een stuk minder.
Had van B_A trouwens wel verwacht dat die SP helemaal gezien zou hebben. ?
Eur Neuh, af en toe een losse aflevering in de loop der jaren. Ben meer van de Futurama, Disenchantment enzo.
Tijd!
Futurama was briljant. Jammer dat die gestopt zijn.