PolitiekGeaard janneke141 Gelukkig is het electoraat van 50PLUS inmiddels al vergeten waarvoor ze hebben gestemd.
Ernemmer PolitiekGeaard De tweedekamerleden van 50+ hebben allebei een achtergrond bij vakbonden, ik denk niet dat die heel enthousiast zijn over JA21.
GSbrder Ernemmer Blijft ironisch, een partij van Henk Krol, gay-krant entrepreneur en dief van werknemerspensioenen vol vakbondsvolk.
janneke141 Ernemmer Vluchtig gelezen. Onderwijspartij D66 maakt zijn reputatie op dit vlak maar weer eens waar. Verder wel een prima stuk wat mij betreft. Constructief, toekomstgericht.
tsjok Ernemmer Afschaffen HRA. Dat sluit de VVD dus uit, als die in elk geval bij eerdere standpunten blijven.
GSbrder Toch mooi: Duurzame en betaalbare woningen staan daarbij voorop met 30% sociale huur en 2/3e betaalbare woningen bij nieuwbouw. Dus toch maar een knappe 3,33% wat gebouwd mag worden voor de marktprijs en waar de rest mee gefinancierd wordt.
Ernemmer tsjok Dat wordt gewoon een onderhandelingspunt, nef als het rekeningrijden en de ontwikkelingshulp terug naar hef oude niveau.
ExtraWaskracht Duke Ze zullen het wel prettig vinden dat er in feite in staat dat de opbrengst weer via de inkomstenbelasting terug zal vloeien (net als ik overigens, maar dat terzijde).
tsjok Ernemmer Volgens mij heeft Yesilgoz de deur naar afschaffen van de hra echt dichtgegooid, en op die andere deuren niet. Dat zal dus een dure draai worden.
Ernemmer Als die spreidingswet er in godsnaam maar doorkomt, met een goedwerkende opvang neem je de PVV flink wat wind uit de zeilen.